سامانه عرضه و تقاضای وزارت نفت رونمایی شد

سامانه عرضه و تقاضای وزارت نفت (درگاه ویژه در سامانه نان) در حاشیه دومین روز بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی معرفی و رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار شانا، نشست معرفی و رونمایی از سامانه‌های پژوهش و فناوری وزارت نفت با عنوان سامانه عرضه و تقاضای وزارت نفت (درگاه ویژه در سامانه نان) امروز (پنجشنبه، ۲۸ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار شد.

در این نشست محسن مظلوم فارسی‌باف، مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه نباید از سامانه‌ها انتظار معجزه داشته باشیم، اظهار کرد: باید با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط این سامانه را تکمیل کنیم، اما به هر حال جای این سامانه خالی بود و می‌تواند بخشی از مشکلات را برطرف کند.

وی به موضوع ارتباط صنعت و دانشگاه نیز اشاره و اعلام کرد: ارتباط صنعت با دانشگاه این نیست که در این ارتباط تمام مشکلات برطرف می‌شود، اما شناخت صحیح صنعت و دانشگاه ضروری و لازم است.

عظیم کلانتری اصل، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت نیز در این نشست با بیان اینکه این پژوهشگاه با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان تعامل و همکاری دارد، گفت: صنعت از تجربه‌های پژوهشگاه صنعت نفت بهره می‌برد. بسیاری از این تجربه‌های اجرایی شده و رویکردهای خوبی نیز از آن حاصل شده است.

شایان یادآوری است که در پایان این نشست سامانه عرضه و تقاضای وزارت نفت (درگاه ویژه در سامانه نان) معرفی و رونمایی و اعلام شد که نخستین وزارتخانه‌ای که همکاری خود را با سامانه نان آغاز کرده وزارت نفت بوده است.

کد خبر 472775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =