سامانه پایش سفارش‌ها، خرید و انبار وزارت نفت تشریح شد

سامانه پایش سفارشات، خرید و انبار وزارت نفت از سوی مدیریت پشتیبانی ساخت و تأمین کالای شرکت ملی نفت ایران در حاشیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بررسی شد.

به گزارش خبرنگار شانا، نشست تشریح سامانه پایش سفارش‌ها، خرید و انبار وزارت نفت امروز (پنجشنبه، ۲۸ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار شد.

در این نشست به ویژگی‌های سامانه پایش خرید وزارت نفت اشاره شد که امکان بررسی مقدار سفارش‌ها از نظر تعداد اقلام تقاضاشده از نظر ارزشی و حجمی، همچنین تفکیک بیشترین اسناد صادرشده به تفکیک شرکت‌ها از سال ۹۰ به بعد فراهم است.

سامانه مانیتورینگ سفارش‌های وزارت نفت نیز افزون‌ بر این موارد به زمان مصرف شده برای خرید کالا نیز اشاره دارد.

بر اساس این گزارش، گزارش‌های تحلیلی و آماری مختلف به تفکیک مقدار اقلام، ارزش اقلام، زمان صرف‌شده، تعداد کل شرکت‌ها، موجودی انبارهای اصلی و فرعی و... به‌صورت کلی و جزئی قابل ارائه است.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران با شعار «صنعت نفت، تولید فناورانه و مصرف بهینه» از روز چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت‌ماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد و تا روز شنبه هفته آینده (۳۰ اردیبهشت‌ماه) دایر خواهد بود.

کد خبر 472788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =