خریداری و ساخت ۳ هزار و ۹۰۰ قلم کالا به ارزش ۴ هزار  میلیارد ریال در نفت و گاز گچساران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از تهیه و تأمین ۳ هزار و ۹۰۰ قلم کالا به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان در قالب ۸۳۰ تقاضا در سال ۱۴۰۱ در این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی با حضور در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با بیان اینکه اقلامی که خریداری شده‌اند از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی تولید شده است، اظهار کرد: آمار بیانگر این است که شاهد رشد ۴۰ درصدی در خریدهای انجام‌شده در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال پیش هستیم.

وی افزود: با سیاست‌های اصولی نظام جمهوری اسلامی ایران، تهدیدهای دشمنان را که در قالب محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها بود به فرصتی بزرگ تبدیل کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: ما مفتخریم که به لطف خداوند بزرگ و همت بالای جوانان خوش‌فکر ایران اسلامی و زمینه‌سازی مسئولان نظام هم‌اکنون حدود ۸۰ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت و گاز کشور در داخل تولید می‌شود.

کمالی یادآور شد: در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که از ۱۵۰۰ شرکت داخلی ۸۰۰ شرکت دانش‌بنیان هستند، فرصت تعامل بیشتر و هم‌افزایی، تولیدکنندگان و متقاضیان کالا را به سمت شناخت اولویت‌ها و رفع آنها رهنمود و دشمنان را ناامید می‌کند.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت‌ماه) به‌طور رسمی آغاز به‌کار کرد، این رویداد هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ دایر است و ۳۰ اردیبهشت‌ماه (شنبه) به‌کار خود پایان می‌دهد. نمایشگاه امسال با رونق دوباره صنعت نفت شاهد حضور ۲۰۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور جهان است.

کد خبر 472803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =