صنعت نفت گچساران باید دروازه ورودی شرکت‌های دانش‌بنیان شود

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران باید به دروازه ورودی شرکت‌های دانش‌بنیان تبدیل شود.

به گزارش شانا به نقل از نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با بیان اینکه حمایت همه‌جانبه از شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند صنعت‌ نفت را در سایه تحریم‌های ظالمانه، به خودکفایی برساند، اظهار کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان نیز باید برای تحقق خواست مقام معظم رهبری حضوری برجسته در تأسیسات نفت و گاز داشته باشند.

 وی افزود: با توجه به تنوع و ظرفیت‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران این شرکت باید به دروازه ورودی شرکت‌های دانش‌بنیان تبدیل شود و حمایت همه‌جانبه از دانش‌بنیان‌ها و نخبگان کشور باید اولویت ما در این شرکت باشد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در بازدید از نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۱۵۰۰ شرکت داخلی حضور دارند تصریح کرد: حضور بیش از ۸۰۰ شرکت دانش‌بنیان در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی نویدبخش روزهای توأم با موفقیت است.

کمالی گفت: بخش بزرگی از اقتصاد ایران بر دوش وزارت نفت است، به همین دلیل اهمیت تولید بار اول اقلام راهبردی و خنثی‌سازی تحریم‌ها در کل زنجیره ارزش این صنعت بسیار مهم است و اکنون شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با ۱۵ شرکت دانش‌بنیان به ارزش ۱۳۰۰ میلیارد ریال قرارداد جاری دارد که باید این مقدار در سال آینده پیشرفت خیره‌کننده‌ای داشته باشد.

کد خبر 472764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =