شرکت نفت و گاز گچساران ۵ قرارداد به ارزش ۱۱۰ میلیارد تومان امضا کرد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در حاشیه سومین روز از بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از امضای ۵ قرارداد به ارزش هزار و ۱۱۰ میلیارد تومان با شرکت‌های داخلی برای پایداری تولید خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا، غلامرضا کمالی ضمن ابراز خرسندی از فرصت به‌وجودآمده برای شناسایی شرکت‌های توانمند داخلی و ایجاد تعامل بهتر با دانش‌بنیان‌ها و سازندگان ایرانی گفت: اهداف صنعت نفت در سایه اعتماد، تسهیم دانش و همکاری نزدیک با شرکت‌های داخلی تحقق یافته است و هرآنچه لازم باشد برای تداوم این روند انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به قراردادهای امضاشده گفت: قراردادهای ساخت ۵۲ قلم (۶۵۴ قطعه) انواع فلنج و اتصالات از ۸ تا ۴۲ اینچ با وستا صنعت سپاهان، دو قلم لوله (۲۸۵۰ شاخه) ۶ و ۱۲ اینچ با پیشرو صنعت نفت آسیا، ۶۳ قلم اتصالات (۸۴۹ قطعه) انواع فلنج و اتصالات با پتروصنعت عادل، ۳۰۰ شاخه لوله X۵۲ سایز ۱۰ اینچ با صنایع عمرانی باربد فناور و ۱۰ قلم لوله (۴۶۰ شاخه) ۴ تا ۳۰ اینچ با تجهیز آروین فرآیند پارس امروز امضا شدند تا شبکه خطوط لوله انتقال و توزیع شرکت گچساران روزآمد شود و ریسک نشت و آتش‌سوزی در آن به صفر برسد.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت‌ماه) به‌طور رسمی آغاز به‌کار کرد، این رویداد هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ دایر است و ۳۰ اردیبهشت‌ماه به‌کار خود پایان می‌دهد. نمایشگاه امسال با رونق دوباره صنعت نفت شاهد حضور ۲۰۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور جهان است

کد خبر 472849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =