پژوهشگاه صنعت نفت و پتروشیمی خراسان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت پتروشیمی خراسان در حاشیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار شانا، پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت پتروشیمی خراسان امروز (جمعه، ۲۹ اردیبهشت‌ماه) با امضای این تفاهم‌نامه که با حضور سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه دومین روز بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امضا شد، در زمینه صنعت گاز طبیعی مایع شده (ال‌ان‌جی) همکاری می‌کنند.

بر اساس این گزارش، این تفاهم‌نامه همکاری در زمینه انجام مطالعات طراحی مفهومی و امکان‌سنجی فنی و اقتصادی احداث کارخانه ال‌ان‌جی با هدف پیک‌سایی مصرف گاز در شرکت پتروشیمی خراسان دنبال شود، همچنین این دو مجموعه قرار است در زمینه طراحی مهندسی کارخانه ال‌ان‌جی و نظارت فنی بر احداث کارخانه ال‌ان‌جی با یکدیگر همکاری داشته باشند.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت‌ماه) به‌طور رسمی آغاز به‌کار کرد، این رویداد هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ دایر است و ۳۰ اردیبهشت‌ماه (شنبه) به‌کار خود پایان می‌دهد. نمایشگاه امسال با رونق دوباره صنعت نفت شاهد حضور ۲۰۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور جهان است.

کد خبر 472810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =