۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱
  • کد خبر: 472889
آذربایجان شرقی سال ۱۴۰۲ استان سبز گازرسانی می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: با تدوین و اجرای برنامه‌های راهبردی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در بخش گازرسانی به صنعت و واحدهای تولیدی، افزون بر حرکت در مسیر مهار تورم و رشد تولید، این استان امسال به جایگاه استان سبز می‌رسد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، نادر کمالی در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، مهم‌ترین برنامه این شرکت در سال ۱۴۰۲ را ارتقای ظرفیت گازرسانی به بخش صنعتی، پروژه مدیریت کربن و نهادینه‌سازی مصرف بهینه در استان، همچنین توجه ویژه به بهره‌وری نیروی انسانی اعلام کرد و افزود: امسال اهداف راهبردی در حوزه‌های اعلامی تدوین شده و تعهدها به فراخور اجرای برنامه‌ها تحقق می‌یابند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف صنعتی و کشاورزی بیان کرد: حامل‌های انرژی جزو مهم‌ترین عوامل تولید است و دسترسی به منابع انرژی می‌تواند فرآیند رشد و توسعه اقتصادی را هموار کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اشاره به بحران ناترازی گاز در سال‌های گذشته ادامه داد: امسال نیز باید واقع‌بینانه و با رویکردهای اتخاذی در نهادینه‌سازی مصرف بهینه و جلوگیری از هدررفت گاز تلاش شود.

کمالی تصریح کرد: با توجه به اهمیت حفظ محیط‌زیست، امسال پروژه‌های مدیریت کربن و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در اولویت اجرا قرار دارد.

کد خبر 472889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =