بازدید رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از نمایشگاه بیست‌و هفتم نفت

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به همراه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت و معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت امروز (شنبه، ۳۰ اردیبهشت‌ماه) از بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، میثم لطیفی، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور امروز (شنبه، ۳۰ اردیبهشت‌ماه) در روز پایانی نمایشگاه صنعت نفت ضمن بازدید از غرفه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در سالن ۱۰ و ۱۱ با مهدی علی‌مددی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت دیدار و گفت‌وگو کرد و در جریان تازه‌ترین اقدام‌های این معاونت قرار گرفت.

وی با همراهی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت از بخش‌های مختلف سالن ۱۰ و ۱۱ نمایشگاه نفت که به مراکز دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه صنعت نفت، دانشگاه صنعت نفت و... اختصاص دارد، بازدید کرد و این بازدید با حضور در سالن های ۸ و ۹ ادامه داشت.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور همچنین درباره تازه‌ترین دستاوردهای صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، با برخی از غرفه‌داران و مسئولان شرکت‌های فعال در صنعت نفت دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت) آغاز به‌کار کرد و امروز (شنبه، ۳۰ اردیبهشت‌ماه) به کار خود پایان داد.

کد خبر 472967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =