شاهد پیشرفت‌های امیدوارکننده‌ای در صنعت نفت و گاز هستیم

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری با بیان اینکه امروز در عرصه نفت و گاز به نوعی اعتماد به نفس رسیده‌ایم، گفت: پیشرفت‌های خوب و امیدوارکننده‌ای را در صنعت نفت و گاز شاهد هستیم.

محمد دهقان امروز (شنبه، ۳۰ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به خبرنگار شانا گفت: خوشبختانه نمایشگاه نفت امسال بسیار پرنشاط برگزار شد و با مشاهده شرکت‌های داخلی و خارجی متوجه این موضوع می‌شویم که این نمایشگاه نسبت به گذشته عملکرد فعال‌تری داشته و نوعی اعتمادبه‌نفس در عرصه نفت و گاز ایجاد کرده است.

وی به پیشرفت‌های صنعت نفت و گاز در عرصه‌های مختلف از جمله توسعه میدان‌های نفتی و تکمیل زنجیره ارزش به‌ویژه در حوزه پتروشیمی‌ها اشاره کرد و افزود: امروز شاهد پیشرفت‌های خوبی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی هستیم که بسیار امیدوارکننده است.

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری تصریح کرد: هنوز برای پیشرفت بیشتر در صنعت نفت راه درازی پیش رو داریم و البته در این مسیر با چالش‌هایی همچون چالش مصرف نیز روبه‌رو هستیم که باید برای این موضوع تدبیر شود. معتقدم باید کارهای غیرقیمتی نیز برای کنترل مصرف انرژی در کشور انجام شود.

دهقان اظهار کرد: ما یکی از پرمصرف ترین کشورهای دنیا در بخش انرژی هستیم. با این روند هم ثروت امروز و ثروت نسل‌های آینده را تباه می‌کنیم، از این رو باید روی مصرف بهینه کارهای بسیاری انجام شود.

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری امروز به همراه سجاد خلیلی، معاون نظارت بر منابع هیدروکربوری از بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کرد.

کد خبر 472974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =