امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت مهندسی و توسعه گاز و دانشگاه صنعت نفت

شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و دانشگاه صنعت نفت به‌منظور توسعه و بهینه‌سازی همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار شانا، این تفاهم‌نامه امروز (شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه) در روز پایانی نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و کریم سلحشور، رئیس دانشگاه صنعت نفت همسو با تحقق اهداف و برنامه‌ریزی‌های اجرایی امضا شد که براساس آن همکاری و هماهنگی برای نیازسنجی آموزشی و توانمندسازی کارکنان پیمانکار و مشاور پروژه‌های اجرایی با رویکرد صلاحیت حرفه‌ای از سوی دانشگاه نفت در دستور کار قرار می‌گیرد.

همچنین پیشنهاد انجام پروژه‌های پژوهشی و تحقیقاتی حول محور توسعه فناوری‌های مورد نیاز به‌منظور بهبود عملکرد پروژه‌های اجرایی توسط دانشگاه نیز از مفاد این تفاهم‌نامه است و دانشگاه صنعت نفت در برگزاری نشست‌های تخصصی و هم‌اندیشی درباره چالش‌های اجرایی در پروژه‌های فعال شرکت نقش‌آفرینی می‌کند.
 
یکی دیگر از اهداف این تفاهم‌نامه بررسی و حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی رشته های اچ‌اس‌ئی برای شناسایی و حل چالش‌های اجرایی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران است و افزون بر آن، دوره‌های آموزشی، سمینار و کارگاه‌های تخصصی برای عوامل اجرایی پیمانکاران و مشاوران، حسب اعلام نیاز شرکت مهندسی  و توسعه گاز ایران از سوی دانشگاه برگزار می‌شود.
 
بازبینی و روزآمد کردن مستندات شامل نظامنامه، دستورعمل‌ها، روش‌های اجرایی و راهنماهای موجود حول محور اچ‌اس‌ئی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران توسط دانشگاه نفت همچنین ارائه راهکارهای نو مبتنی بر دانش روز در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی برای رفع چالش‌ها و مشکلات  اچ‌اس‌ئی در حوزه اجرا از دیگر بندهای این تفاهم‌نامه است.

کد خبر 472986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =