۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
  • کد خبر: 473113
برگزاری مسابقات ورزشی ایثارگران صنعت گاز

رئیس امور ایثارگران شرکت ملی گاز ایران ماهیت کار در این شرکت را ایثار و خدمت دانست و گفت: هدف از برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی ایثارگران، توسعه فرهنگ ایثار و خدمت است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی حتمی در حاشیه بازدید از برگزاری بیست‌وسومین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولان شرکت ملی گاز ایران در مشهد با قدردانی از میزبانی شرکت گاز استان خراسان رضوی اظهار کرد: ایثارگران در دوران جنگ تحمیلی عزم راسخ خود را به همگان نشان دادند و در زمان کنونی که جنگ نرم است نیز خدمت‌رسان هستند.

وی درباره برگزاری این جشنواره گفت: در این دوره از مسابقات ۶۵۰  نفر از جانبازان و ایثارگران حضور دارند که برای نخستین بار همکاران معلول نیز در مسابقات شرکت کردند.

رئیس امور ایثارگران شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: جامعه آماری ایثارگران شرکت ملی گاز ایران حدود ۴۵۰۰ نفر بدون در نظر گرفتن تبدیل وضعیت‌های جدید است. این تعداد شامل ۱۴۰۰ جانباز، ۲۰۰۰ رزمنده و... است.

حتمی تصریح کرد: امور ایثارگران شرکت ملی گاز ایران برای برگزاری سالانه مسابقات فرهنگی ورزشی ایثارگران برنامه‌های متنوعی دارد و این جشنواره‌ها با پایان دوران محدودیت‌های کرونایی، با تنوع و گستردگی بیشتری برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، بیست‌وسومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولان شرکت ملی گاز ایران از روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه تا هفتم خردادماه در ۶ رشته ورزشی تنیس روی میز، فوتسال، شطرنج، دارت، تیراندازی و شنا با حضور بیش از ۶۵۰ ورزشکار به میزبانی شرکت گاز استان خراسان رضوی در مشهد برگزار می‌شود.

کد خبر 473113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =