کلنگ ساختمان جدید بیمارستان نفت مسجدسلیمان به زمین زده شد/ توجه جدی به بهداشت و درمان در صنعت نفت

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در آیین کلنگ‌زنی ساختمان جدید بیمارستان نفت مسجدسلیمان گفت: حوزه بهداشت و درمان از مسائل مهم در شرکت ملی نفت ایران است که به آن توجه جدی داریم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، محسن خجسته‌مهر، امروز (جمعه، پنجم خردادماه) در آیین کلنگ‌زنی ساختمان نو بیمارستان نفت مسجدسلیمان که با حضور علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، علیرضا ورناصری، نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، سیدمهدی هاشمی، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و جمعی از مسولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: اصلی‌ترین هدف ما از حضور در مسجدسلیمان ادای احترام به مردم این شهرستان است.

وی افزود: بیمارستان مسجدسلیمان همزاد با کشف نفت در این شهر است و همان‌طور که در همه این سال‌ها نفت توسعه یافت باید به‌صورت متوازن این مسئله نیز توسعه می‌یافت.

معاون وزیر نفت اعلام کرد: توسعه باید متوازن، برابر و همه‌جانبه باشد، نمی‌شود که نفت و گاز تولید کنیم و بگوییم کاری به بهداشت و درمان و مسائل اجتماعی نداریم، بلکه باید با توسعه متوازن همه موارد را با هم پیش ببریم.

خجسته‌مهر با بیان اینکه توسعه میدان‌های نفت و گاز باید همه‌جانبه شود، افزود: مجلس شورای اسلامی باید حداکثر سهم را برای توسعه مناطق نفت‌خیز و گاز خیز در نظر گیرد تا بتوان به‌صورت مستمر به این مناطق کمک کرد.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی احداث ساختمان نو بیمارستان نفت مسجدسلیمان گفت: بیمارستانی که در مسجدسلیمان ساخته می‌شود، از سوی شرکت ملی نفت ساخته و تجهیز خواهد شد تا بیمارستانی مجهز و در شأن مردم باشد، زیرا انجام چنین خدماتی در مقایسه با تولید نفتی که انجام می‌دهیم، بسیار اندک است.

بر پایه این گزارش، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت مجری طرح احداث ساختمان جدید بیمارستان نفت مسجدسلیمان است که قرار است در ۴ هزار مترمربع مساحت اجرایی شود. این بیمارستان شامل بخش‌های داخلی، جراحی، اتاق عمل، اورژانس، زنان و زایمان، رادیولوژی، آزمایشگاه و... است.

کد خبر 473278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =