قدردانی اداره کل بنادر و دریانوردی از منطقه سیری فلات قاره برای نجات جان خدمه لنج باری

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه سیری به‌دلیل نجات جان سرنشینان لنج باری قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، اسماعیل مکی‌زاده، معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در نامه‌ای از مشارکت، مسئولیت‌پذیری و ازخودگذشتگی حسن درباری، عطاالله رضانژاد، توفیق حمیداوی و دیگر کارکنان این شرکت در منطقه سیری که در این عملیات نقش داشتند و موجب نجات جان ۶ نفر از سرنشینان لنج باری شدند تشکر و قدردانی کرد.

در نامه معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان آمده است: «مشارکت، مسئولیت‌پذیری و ازخودگذشتگی کارکنان درگیر در این عملیات انسان‌دوستانه و در شرایط سخت و بحرانی، قطعاً رضایت حق‌تعالی و خوشحالی خانواده دریانوردان نجات‌یافته را در پی داشته است و موجبات افزایش ایمنی و اعتلای نام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جوامع بین‌المللی خواهد شد. لذا بدینوسیله از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ این نفرات و تمامی پرسنل درگیر در عملیات فوق، تقدیر و تشکر نموده و آرزوی توفیق و سعادت روزافزون ایشان را از حضرت حق‌تعالی خواستاریم.»

به‌علت وقوع شرایط نامساعد جوی و طوفان در ساعت ۲۲ و ۵۰ دقیقه روز شنبه (۳۰ اردیبهشت‌ماه)، موتور یک فروند لنج باری با ۶ سرنشین در موقعیت ۱.۵ مایلی جنوب غربی جزیره سیری دچار آبگرفتگی شدید شد.

بلافاصله پس از دریافت پیام اضطرار و هماهنگی مرکز جست‌وجو و عملیات نجات دریایی بندرعباس، شناور یدک‌کش «کارن ۸» شرکت نفت فلات قاره ایران از منطقه سیری فوری به موقعیت اعزام شد و همه نفرات این لنج باری را نجات داد.

کد خبر 473508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =