ضرورت ورود شرکت‌های پالایشی به پروژه‌های پالایشگاهی فراسرزمینی

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از ضرورت حضور شرکت‌های پالایشی در پروژه‌های پالایشگاهی فراسرزمینی خبر داد و گفت: ورود به بازارهای جهانی بیش از پیش احساس می­‌شود زیرا با این اتفاق جایگاه ما در جهان تثبیت خواهد شد.

به گزارش شانا به نقل از هلدینگ پتروپالایش اصفهان، جلیل سالاری در پنجمین نشست بررسی طرح‌های کیفی و بهبود فرآورده‌ها از ضرورت حضور شرکت‌های پالایشی در همه­ میدان‌های پالایشگاهی فراسرزمینی خبر داد و گفت: ورود به بازارهای جهانی بیش از پیش احساس می­‌شود زیرا با این اتفاق جایگاه ما در جهان تثبیت خواهد شد.

وی هدف از تشکیل این کارگروه را تبادل اطلاعات میان شرکت‌های پالایشی کشور دانست و افزود: تعیین تکلیف در امور بودجه ۱۴۰۲ در بخش کیفی‌سازی فرآورده‌ها و طرح‌های محیط زیستی و نیز آشنایی با اقدام‌های شرکت‌های پالایشی از دیگر اهداف این طرح خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره مجوزهای محیط زیستی پروژه‌های شرکت‌های پالایشی اظهار کرد: مسائل و مشکلاتی در این بخش وجود دارد که بعضی از آنها فرا سازمانی است مانند مجوزهای محیط زیستی که گاهی اوقات در روند پیشبرد پروژه‌ها اختلال ایجاد می­‌کند.

سالاری ادامه داد: ایجاد رقابت و تمایز در میان شرکت‌هایی که به سمت کیفی‌سازی گام برمی­‌دارند و از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده می‌­کنند، ضروری و مهم است.

محمد امیر نیکوهمت، رئیس هیئت مدیره هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز در این نشست تصریح کرد: هلدینگ پتروپالایش اصفهان در زنجیره ارزش و تکمیل پروژه‌های در دست اجرا با به‌کارگیری نیروی انسانی متخصص و برگزاری اتاق فکرهای تشکیل شده و تصمیمات راهبردی اقدام‌های خوب و مؤثری را برای پیشبرد اهداف شرکت تا افق ۱۴۰۵ ایجاد کرده است.

در این برنامه مدیران عامل شرکت‌های پالایشی گزارشی درباره پروژه‌های در حال اجرا و آینده پالایشگاه‌ها ارائه دادند.

کد خبر 473659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =