اولویت شرکت ملی گاز، گازرسانی به مناطق محروم است

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: گازرسانی به مناطق محروم استان آذربایجان غربی و صنایع در اولویت نخست کاری شرکت ملی گاز ایران در سال ۱۴۰۲ است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی در نشست با محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی که ظهر امروز، چهارشنبه (۱۷ خردادماه) در جریان سفر به استان آذربایجان غربی برگزار شد، با اشاره به گازرسانی به بیش از ۹۸ درصد شهرهای استان و ۸۸ درصد روستاها اظهار کرد: در مناطقی که به‌تازگی به همت همکاران ما گازرسانی شده، توجه به مقوله فرهنگ مصرف ایمن و بهینه بسیار مهم است و این امر بی‌شک سبب رونق اقتصاد منطقه و سطح رفاه شهروندان استان خواهد شد.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ مصرف ایمن و بهینه نقش مؤثری در فرآیند گازرسانی به بخش‌های مختلف استان دارد، گفت: تکمیل طرح‌های توسعه‌ای گازرسانی در استان آذربایجان غربی در دستور کار شرکت ملی گاز ایران است و همکاران ما در تلاش‌اند این پروژه هرچه سریع‌تر به مرحله بهره‌برداری برسد.

معاون وزیر نفت در امور گاز با تأکید بر اینکه بیش از ۳۰ میلیون مشترک عمده و غیرعمده که حدود ۲۷ میلیون مشترک آن در بخش خانگی است، بدون قطعی و به‌صورت پایدار از نعمت گاز بهره‌مند هستند، افزود: این امر جز با تلاش جهادی همکاران ما در شرکت ملی گاز ایران میسر نمی‌شود.

چگنی با بیان اینکه همکاران ما در حال خدمت‌رسانی به مردم در سراسر کشور هستند، تصریح کرد: انتخاب این شغل که سراسر خدمت مستقیم به مردم است، روحیه ایثارگری می‌طلبد و همکاران ما، نگاه و همت بلند خود را با تلاش در امر گازرسانی، برای ساخت آینده کشور نشان دادند و بی‌شک این کار خیر و برکت در این دنیا و اجر اخروی در آخرت خواهد داشت.

کد خبر 473754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =