تأکید استاندار خوزستان بر توسعه و برداشت از میدان‌های مشترک

استاندار خوزستان بر تولید و تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و نگاه ویژه به توسعه و برداشت از میدان‌های مشترک تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، روز یکشنبه (۲۱ خردادماه) عبدالله عذاری‌اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و جمعی از مدیران این شرکت در نشستی با علی‌اکبر حسینی‌محراب استاندار خوزستان دیدار کردند.

در این دیدار مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گزارشی از عملکرد این شرکت در بخش‌های مختلف از جمله در حوزه رشد و افزایش تولید نفت، صرفه‌جویی ۷۰۰ هزار دلاری در تأسیسات Skid Mounted و تحویل‌گیری آن از شرکت خارجی، تحول اساسی در تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت از تولیدکنندگان قطعات و تجهیزات داخلی، شتاب‌بخشی در برداشت از میدان‌های مشترک غرب کارون، به‌کارگیری نیروهای بومی، همچنین توجه و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت نسبت به مردم شهرهای حاشیه تأسیسات نفتی، کمک‌رسانی در تنش آبی، امدادرسانی به حادثه ساختمان متروپل آبادان و خدمت‌رسانی به یادمان‌های شهدا ارائه کرد.

کمک به شبکه توزیع برق اهواز برای حل مشکل ناپایداری برق روستاهای بخش اسماعیلیه، توزیع ۶ هزار بسته نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان مناطق محروم، همکاری در موضوع استقبال و پشتیبانی از کاروان‌های راهیان نور، برپایی موکب اربعین در مرز شلمچه و اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی وسیع در شهرهای خرمشهر، هویزه و سوسنگرد از دیگر موارد مطرح‌شده با استاندار خوزستان بود.

در این نشست حسینی‌محراب استاندار خوزستان ضمن قدردانی از اقدام‌های خوب این شرکت در موضوع تولید و تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان‌ و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، بر نگاه ویژه به توسعه و برداشت از میدان‌های مشترک تأکید کرد و آن را برای کشور بسیار مهم دانست.

کد خبر 473994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =