فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارک منصوب شد

طی حکمی مشترک از سوی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و وزیر نفت، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارک منصوب شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، با پیشنهاد محسن ‌خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، در حکمی مشترک از سوی جواد اوجی، وزیر نفت و غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، عباس غریبی به‌عنوان فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارک منصوب شد.

 در این حکم خطاب به غریبی آمده است:

 «با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) با عنایت به اهمیت حیاتی و راهبردی بودن جزیره خارک و ضرورت ایجاد هماهنگی‌های مؤثر جهت استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در سطح منطقه به‌منظور رعایت اصول، قوانین و الزامات پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، بدینوسیله جنابعالی بر اساس شرح وظایف به‌عنوان «فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارک» منصوب می‌شوید.

امید است با عنایات حضرت ولیعصر(عج) و با بهره‌گیری از توان فنی و پشتیبانی درون و برون‌سازمانی، ضمن تعامل مؤثر و سازنده با سازمان‌های کشوری و لشکری منطقه، در راهبری و اجرای مأموریت‌های محوله درچارچوب سیاست‌های ابلاغی موفق باشید.»

کد خبر 473996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =