نشست مدیران و مشاوران مناطق نفت‌خیز جنوب با نمایندگان بهبهان و رامهرمز در مجلس

نشست مشترک مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با محمدطلا مظلومی، نماینده بهبهان و ابراهیم متینیان، نماینده رامهرمز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در این نشست در خصوص راهکارهای گسترش تعامل و افزایش سطح همکاری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت‌های بهره‌بردار تابع با مسئولان استانی، نسبت به برطرف کردن نیاز مجاوران تأسیسات نفتی منطقه بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در این نشست در خصوص مدیریت هزینه اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه و خدمت‌رسانی بر اساس نقشه راه و اولویت‌بندی مشکل‌های استان، تصمیماتی گرفته شد.  

در ادامه صفرعلی رئیسی، مشاور و نماینده تام‌الاختیار مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ضمن قدردانی از نمایندگان برای پیگیری امور و مشکلات مردم حوزه انتخابیه خود گفت: مجموعه صنعت ‌نفت خدمت‌رسانی به اهالی استان را وظیفه خود می‌داند، اما شایسته است سازمان‌های مختلف در انجام این امور عام‌المنفعه با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند.

وی افزود: از مسئولان انتظار می‌رود در بازتاب خدمات صنعت نفت نسبت به رفع مشکلات و ارتقای کیفی زندگی جامعه پیرامونی، به‌گونه‌ای عمل کنند که مردم منطقه شاهد خدمات این مجموعه و تأثیر مثبت این قبیل اقدام‌ها در ارتقای زندگی خود باشند.

در پایان این نشست محمدطلا مظلومی و ابراهیم متینیان نمایندگان مردم و اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از تلاش‌های مجموعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در عرصه‌های مختلف مسئولیت‌ اجتماعی، قدردانی و بر ارتباط‌ها و تعامل‌ گسترده نسبت به پیگیری و حل مسائل ساکنان این استان تأکید کردند.

بر اساس این گزارش، این نشست که روز شنبه، ۲۰ خردادماه در اتاق جلسات دفتر مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد، نماینده مردم بهبهان، نماینده مردم رامهرمز، مشاور و نماینده تام‌الاختیار مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید، مشاور و نماینده مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، فرمانداران، بخشداران و تعدادی از مسئولان محلی حضور داشتند.

کد خبر 473997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =