شرکت گاز کرمان با دانشگاه چمران تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از امضای تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه چمران خبر داد و گفت: این شرکت برای توسعه پژوهش و فناوری در صنعت گاز و تأمین نیازمندی‌های پایدار با دانشگاه‌ها و مرکز علمی و پژوهشی استان همکاری مؤثر دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، منوچهر فلاح اظهار کرد: نشست هم‌اندیشی بین کارشناسان شرکت گاز استان کرمان و استادان دانشگاه چمران به‌منظور توسعه پژوهش و فناوری در صنعت گاز و همکاری بیشتر این شرکت با جوامع علمی برای امضای تفاهم‌نامه همکاری علمی، پژوهشی و فناوری برگزار شد.

وی افزود: تفاهم‌نامه همکاری بین این دو نهاد شامل تبادل دانش خبرگان، طراحی پروژه‌ها، برگزاری همایش‌ و ایجاد برنامه‌های آموزشی و پژوهشی مشترک است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد: برنامه‌ها به‌منظور توسعه همکاری اجتماعی و توسعه فناوری در حوزه صنعت گاز و تأمین نیازمندی‌های پایدار بررسی می‌شوند و پس از تأیید اجرا خواهند شد.

فلاح گفت: شرکت گاز استان کرمان با تمرکز بر بهبود کیفیت و افزایش توانایی در حفظ روابط صنعتی با دانشگاه فنی و حرفه‌ای چمران، به‌دنبال شناسایی و پیاده‌سازی نوآوری‌های پیشرفته است.

وی تصریح کرد: این تفاهم‌نامه همکاری علمی، پژوهشی و فناوری بین دو نهاد، تلاش محکمی برای بهبود همکاری بین صنعت و دانشگاه است و با هدف ایجاد زمینه‌های لازم برای پیشرفت صنعت گاز کشور فراهم شده است.

کد خبر 474145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =