مهار آتش‌سوزی بازار شهرستان گناوه به همت آتش‌نشانان نفت و گاز گچساران

آتش‌سوزی بازار گناوه با حضور به‌موقع آتش‌نشانان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران مهار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، شهباز صفری، رئیس ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اعلام این خبر اظهار کرد: آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی و بهداشتی در یکی از نقاط بازار تجاری شهر گناوه پس از چهار ساعت تلاش آتش‌نشانان و انجام عملیات اطفای حریق، مهار و خاموش شد.

وی تصریح کرد: در پی وقوع آتش‌سوزی با دستور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یک گروه عملیاتی با تجهیزات کامل از ایستگاه گوره به محل آتش‌سوزی اعزام شدند.

رئیس ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: در این حادثه، یک انبار لوازم آرایشی و بهداشتی دو طبقه دچار آتش‌سوزی شد که آتش‌نشانان نفت و گاز گچساران در عملیاتی چهار ساعته از گسترش حریق به منازل و مغازه‌های اطراف ممانعت کردند و موفق شدند در کنار تیم ستاد بحران شهرستان گناوه این آتش‌سوزی را مهار و کنترل کنند.

بر اساس این گزارش، بازار تجاری گناوه از بازارهای فعال جنوب کشور و قطب تجاری استان بوشهر است که در طول سال به‌ویژه ایام تعطیلات شاهد حضور گسترده گردشگران از سراسر کشور است و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در گستره چهار استان و در زمینه ایفای مسئولیت‌ اجتماعی، همواره در کنار مسئولان و مردم محیط‌ پیرامونی خود از هیچ کوشش و کمکی دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 474199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =