خدمات‌رسانی ۸ ایستگاه آتش‌نشانی شرکت نفت و گاز گچساران به مردم

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: هشت ایستگاه آتش‌نشانی این شرکت افزون بر انجام مأموریت‌های محوله به‌صورت شبانه‌روزی در صورت بروز حادثه به مردم شهرستان گچساران خدمات ارائه می‌دهند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی در بازدید سرزده از اداره ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، بیش از پیش در جریان عملکرد کارکنان آتش‌نشانی و ایمنی صنعت نفت و گاز گچساران و نظرها و پیشنهادهای این اداره قرار گرفت.

وی با اشاره به نقش ویژه اداره ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل اظهار کرد: بدون تردید کارکنان این اداره خط مقدم پیشگیری از حوادث صنعت نفت هستند و باید بدانیم هر لحظه‌ از زندگی آتش‌نشانان پر از فداکاری، ایثار و جهاد است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه ویژگی خاص شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گستردگی تأسیسات این شرکت در چهار استان جنوبی کشور است، گفت: صنعت نفت پیشران اقتصادی کشور است و از این رو در این اداره همواره باید آموزش ایمنی، بهداشت و محیط زیست کارکنان در اولویت قرار گیرد.

کمالی تصریح کرد: باید بدانیم با حفظ سلامت و صیانت از منابع انسانی که وظیفه‌ اصلی ما به‌شمار می‌رود، می‌توانیم از خطرهای موجود جلوگیری و از تأسیسات و تجهیزات محافظت کنیم. وظیفه داریم با علم روز در این زمینه برنامه‌ریزی کاملی برای کارکنان شرکت داشته باشیم.

وی با قدردانی از خدمات این اداره در زمینه‌ مسؤلیت‌های اجتماعی و کمک به جامعه پیرامونی خود در بحران‌ها و آتش‌سوزی‌ها بیان کرد: وجود هشت ایستگاه آتش‌نشانی در تأسیسات صنعت نفت و گاز گچساران از ویژگی این اداره است که باید بتوانیم با برنامه‌ریزی و نشست‌های همفکری چالش‌های موجود را بررسی و برطرف کنیم.

کد خبر 474633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =