لزوم بهره‌گیری از فناوری‌های نوین دیجیتال در موضوع‌های حقوقی صنعت گاز

سرپرست امور حقوقی شرکت ملی گاز ایران در نشست هم‌اندیشی رؤسا و کارشناسان امور حقوقی شرکت انتقال گاز ایران، بهره‌گیری کارشناسان حقوقی این شرکت از امکانات و فناوری‌های نوین دیجیتال و ارتباط مؤثر با حوزه ارتباطات و فناوری در موضوع‌های حقوقی را ضروری دانست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، جمشید شریفی در ابتدای این نشست که به میزبانی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز در تبریز برگزار شد، بر روزآمد کردن دانسته‌های حقوقی با توجه به وضع قوانین متعدد در سال‌های اخیر تأکید و به برخی از مهم‌ترین تغییرات ایجادشده در قانون اصلاح دیوان عدالت اداری اشاره کرد.

وی برگزاری نشست‌های تخصصی و آموزشی به‌منظور انتقال دانش و تجربه‌های بین مجموعه همکاران حقوقی صنعت نفت را ضروری دانست و گفت: بهره‌گیری کارشناسان حقوقی شرکت از امکانات و فناوری‌های نوین دیجیتال و ارتباط مؤثر با حوزه ارتباطات و فناوری در موضوع‌های حقوقی اجتناب‌ناپذیر است.

سیروس بالاوندی، رئیس امور حقوقی شرکت انتقال گاز ایران نیز ضمن تبیین اهداف برگزاری این نشست، به اختصار به دسته‌بندی چالش‌ها و موضوعات امور حقوقی در سطح شرکت پرداخت و با اشاره به مالکیت ۷۰ درصدی شرکت انتقال گاز بر اموال و دارایی‌های فیزیکی شرکت ملی گاز ایران، بر اهمیت نقش و رسالت واحدهای حقوقی شرکت انتقال گاز و مناطق عملیاتی در صیانت از حقوق و منافع کلان مجموعه شرکت ملی گاز تأکید کرد.

وی افزود: با توجه به وسعت حوزه زیر پوشش شرکت انتقال گاز به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت زیرمجموعه شرکت ملی گاز ایران و نقش حاکمیتی آن در زنجیره تولید تا توزیع گاز طبیعی، تقویت ساختار امور حقوقی شرکت و مناطق عملیاتی ضرورتی انکارناپذیر به شمار می‌رود.

رئیس امور حقوقی شرکت انتقال گاز ایران با اشاره به ماهیت دانش حقوقی اظهار کرد: برگزاری نشست‌های دوره‌ای به‌منظور قضاوت آرا، هم‌افزایی و اتخاذ رویه‌های کاری واحد در موضوع‌های حقوقی شرکت، ضروری است.

فیروز خدایی، مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز هم در این نشست به بیان مطالبی درباره فعالیت‌های عملیاتی منطقه ۸ در بستر ارتباطات و همکاری سازنده با مسئولان سیاسی و قضایی استان‌های شش‌گانه حوزه این منطقه پرداخت و بر اهمیت تقویت واحدهای حقوقی در مناطق عملیات انتقال گاز همسو با صیانت از حقوق و منافع شرکت و نیز حفظ حریم ایمنی و اختصاصی خطوط انتقال گاز تأکید کرد.

کد خبر 474275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =