موانع بازگشایی اعتبارات اسنادی ارزی طرح پتروشیمی دهدشت برطرف شد

سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت از بازگشایی اعتبارات اسنادی (ال‌سی) ارزی خبر داد و گفت: هماهنگی‌های لازم با بانک اروپایی انجام شده و شرایط برای جذب ۵۷ میلیون یورو فراهم خواهد شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، آخرین وضع طرح پتروشیمی دهدشت در نشستی با حضور حسن نشان‌زاده، معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، رشید قانعی، دستیار ویژه مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و مدیرعامل پترول، سیدمحمد موحد، نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی و محمد شکری، سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت بررسی شد.

محمد شکری، سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت در این نشست با قدردانی از حمایت بی‌دریغ شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: با حمایت این مجموعه، طرح دهدشت هیچ‌گونه مشکل مالی ندارد.

وی با اشاره به بازگشایی اعتبارات اسنادی ارزی اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم با بانک اروپایی انجام شده است و شرایط برای جذب ۵۷ میلیون یورو فراهم خواهد شد و در آینده نزدیک شاهد رشد و سرعت هر چه بیشتر این طرح خواهیم بود.

پیمانکاران با حداکثر توان فعالیت کنند

حسن نشان‌زاده، معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در این نشست با قدردانی از زحماتگروه مدیریتی طرح پتروشیمی دهدشت گفت: انتظار داریم سرعت این پروژه در ماه آینده بیشتر شود، هرچند با حضور سرپرست جدید این شرکت تغییرات خوبی ایجاد شده است.

وی با اشاره به طرح پتروشیمی دهدشت بیان کرد: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از این نوع مجموعه‌ها موارد زیادی را بهره‌برداری کرده است و کار سختی برای این مجموعه نیست.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به مشارکت شرکت پتروپارس و مجموعه نارگان در این طرح تأکید کرد: این دو مجموعه باید بازدهی خود را به حداکثر توان برسانند.

کد خبر 474401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =