تزریق نقدینگی به طرح‌های پترول ۲ برابر ۱۰ سال گذشته

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس، تزریق نقدینگی به ۶ طرح‌ مهم این شرکت را در سال مالی گذشته ۲ برابر ۱۰ سال گذشته اعلام کرد.

به گزارش شانا به نقل از گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس، رشید قانعی در حاشیه مجمع عمومی عادی سالیانه پترول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگرچه در چند ماه اخیر تصمیماتی در خصوص نرخ خوراک پتروشیمی‌ها بر بازار سرمایه تأثیر منفی داشت، اما اکنون سیاست‌هایی اتخاذ شده که بر شاخص‌های بازار سهام اثر مثبت می‌گذارد.

وی با اشاره به اینکه پترول ۶ طرح فعال دارد و این طرح‌ها تا مجمع سال آینده شرکت به بهره‌برداری و درآمدزایی می‌رسند، گفت: دغدغه سهامداران پترول مبنی بر اینکه ارزش سهام پترول باید بیش از آنچه اکنون می‌بینیم باشد، به خوبی درک می‌کنیم اما بازار متأثر از عوامل پرشماری مانند سیاست‌های دولت است. با این وجود به منظور کمک به رشد ذاتی سهم پترول در حال پیگیری توسعه ۶ طرح مهم هستیم که در آینده نزدیک بهره‌برداری می‌شوند.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس تزریق نقدینگی به این طرح‌ها را در سال مالی گذشته ۲ برابر ۱۰ سال قبل آن اعلام کرد و افزود: اگرچه دنبال بهبود شاخص سهام پترول هستیم اما رشد این سهم در سال گذشته از میزان رشد شاخص کل و شاخص ۳۰ شرکت برتر نیز بیشتر بوده است.

به گفته قانعی، در سال مالی گذشته شرکت‌های تولیدی پترول ۳۷ درصد افزایش تولید حدود ۳۵۰ هزار تن محصول داشته‌اند که از این محل ارزآوری برای کشور افزایش داشته است.

کد خبر 629950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =