نشست بررسی ارائه خدمات بهداشت و درمان به کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و جمعی از مدیران این شرکت به‌منظور بررسی آخرین وضع خدمات ارائه‌شده به کارکنان، با مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، عبدالله عذاری‌اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان طی نشست بررسی ارائه خدمات بهداشت و درمان به کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان که روز یکشنبه (۲۸ تیرماه) ضمن تشکر از زحمت‌های کادر درمان و کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز گفت: مجموعه بهداشت و درمان نفت همواره در حال خدمت‌رسانی به بیماران است و تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان بر هیچ‌کس پوشیده نیست و این خدمات از زمان شیوع کرونا دو برابر شد و بحق که در این دوران خوش درخشیدند.

وی با تأکید بر اینکه فرصت خدمت به مردم عبادت است و باید آن را مغتنم شمرد، اظهار کرد: بیمارستان بزرگ نفت اهواز باید جایگاه متعالی و در شأن کارکنان صنعت نفت در خوزستان باشد تا دغدغه کارکنان فقط کار، تولید و اقتصاد کشور باشد و بابت امور رفاهی و درمانی خود و خانواده‌شان نگرانی نداشته باشند.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان افزایش رضایتمندی کارکنان از بهداشت و درمان صنعت نفت را در گرو حل مشکلات استفاده از خدمات ارائه‌شده در بیمارستان بزرگ‌ نفت اهواز و دیگر مراکز درمانی طرف قرارداد دانست و ارتقای کیفیت خدمات به همکاران و خانواده‌های آنان را خواستار شد.

عذاری‌اهوازی توجه به سلامت کارکنان به‌ویژه در مناطق عملیاتی را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: قرار داشتن متخصصان کاربلد و آموزش‌دیده در بهداری همه کارخانه‌ها و منطقه‌های عملیاتی این شرکت به‌صورت شبانه‌روز برای خدمت‌رسانی در صورت بروز حادثه و کمک به مجروحان لازم و ضروری است.

وی تجهیز درمانگاه‌های مناطق عملیاتی را مهم دانست و یادآور شد: تأمین خودروی‌های آمبولانس مجهز و استفاده از آخرین تجهیزات پزشکی به‌روز در این مناطق می‌تواند در خدمات نقشی بسزا داشته باشد و حفظ جان و سلامت همکاران برای ما در اولویت قرار دارد و برای رسیدن به این مهم خود را ملزم‌ به هرگونه همکاری با سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت می‌دانیم.

در ادامه بهرام دهقان، رئیس بهداشت و صنعت و نفت اهواز گزارشی از عملکرد در حوزه بهداشت و درمان در دو سال اخیر ارائه داد و گفت: با وجود شیوع بیماری کرونا توسعه زیرساخت‌ها، تأمین تجهیزات به‌روز و اصلاح فرآیندهای کاری در دستور کار قرار گرفت و کارهای خوبی در این مدت انجام‌ شد.

وی گفت: بازسازی بخش زایمان و زایشگاه، تعمیرات بخش جراحی زنان و اورژانس حاد در پیک کرونا و تعمیرات طبقه همکف و رفع مشکل پارکینگ تنها بخشی از اقدام‌های این مجموعه برای بهبود زیرساخت‌های درمانی بوده است.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز تصریح کرد: از جمله مهم‌ترین کارهای در حال انجام این سازمان بازسازی کلینیک‌های تخصصی، بخش‌هایی از اورژانس، آی‌سی‌یو و درمانگاه کوی جواهری است و تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان این کارها انجام‌ شود.

دهقان با اشاره به حضور متخصصان مقیم در بیمارستان بزرگ نفت اهواز گفت: در چند رشته تخصصی از جمله طب اورژانس، زنان و زایمان، آزمایشگاه، بیهوشی، رادیولوژی و سونوگرافی، قلب و جراحی پزشکان مقیم به‌منظور خدمت‌رسانی به‌صورت ۲۴ ساعته در بیمارستان حضور دارند.

وی اظهار کرد: هماهنگی و همکاری خوبی بین بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با شرکت نفت و گاز اروندان در زمینه خدمات‌رسانی به کارکنان در بهداری‌های مناطق عملیاتی این شرکت وجود دارد و با بهره‌گیری از پزشکان مجرب به‌صورت ۲۴ ساعته، شاهد انجام طب صنعتی در تأسیسات این شرکت هستیم.

کد خبر 474441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =