اعزام تجهیزات منطقه ۲ عملیات انتقال گاز به مناطق سیل‌زده استان اصفهان

مدیر منطقه ۲ عملیات انتقال گاز اعلام کرد که تجهیزات، ماشین‌آلات و نیروی انسانی این منطقه عملیاتی با توجه به سیل اخیر در مناطقی از استان اصفهان (اردستان و کوهپایه) به‌منظور امداد و کمک‌رسانی به سیل‌زدگان اعزام شدند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، اسدالله مهری از اعزام گروه عملیاتی برای تسریع در امدادرسانی به مردم سیل‌زده روستاهای نهوج و فران از توابع شهرستان اردستان و شهرستان کوهپایه خبر داد و گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور و به تبع آن شرق استان اصفهان و مشخصاً شهرستان‌های اردستان، نائین و کوهپایه...، این مناطق تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند. با نزول رحمت الهی و بارش باران در نقاط مختلف، خسارت‌هایی به منازل روستاهای نهوج و فران و...  وارد و راه‌های ارتباطی مسدود شد.

وی افزود: به‌منظور تسریع در امدادرسانی‌ها به مردم گرفتار در سیل، گروه‌های یاری‌رسان عملیاتی از سوی مرکز بهره‌برداری خطوط لوله نایین به همراه تجهیزات سنگین مانند کمرشکن چهارمحور، بیل مکانیکی زنجیری، دستگاه کشنده دو محور همراه با لودر و همه تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی کافی در سریع‌ترین زمان ممکن به منطقه سیل‌زده اعزام شدند.

مدیر منطقه ۲ عملیات انتقال گاز تصریح کرد: متأسفانه بر اثر این سیل بخشی از معابر روستایی دچار آسیب شد که منطقه ۲ عملیات، حسب مسئولیت اجتماعی و منشور سازمانی، با همکاری دیگر نیروهای امدادی حاضر در صحنه، اعم از راهداری، پلیس راه، بخشداری و دیگر مسئولان محلی به یاری آسیب‌دیدگان شتافت و با لایروبی و باز کردن مسیر سیلاب و هدایت فنی آن به خارج از روستا اقدام کرد.

روستای نهوج در فاصله ۶۵ کیلومتری اردستان و شهرستان کوهپایه با جمعیت ۲۷ هزار نفر در ۶۰ کیلومتری شرق اصفهان واقع شده است.

کد خبر 474548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =