زمینه رشد تولید در خراسان رضوی با اجرای خط لوله گاز «دیزباد - تربت حیدریه» فراهم شد

استاندار خراسان رضوی گفت: اجرای پروژه‌های اقتصادی همچون خط لوله گاز «دیزباد - تربت حیدریه» زیرساخت‌ها را برای توسعه صنعت و حضور سرمایه‌گذاران به منظور ارتقا و جهش تولید استان فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به استان خراسان رضوی، یعقوب‌علی نظری صبح امروز (جمعه، دوم تیرماه) در آیین بهره‌برداری پروژه خط لوله گاز «دیزباد - تربت حیدریه» اظهار کرد: پارسال شاهد فقر زیرساختی در تأمین گاز شمال شرق کشور در روزهای سرد سال بودیم و با مسئله جدی روبه‌رو شدیم که به همت وزارت نفت و شرکت ملی گاز با کمترین عارضه از آن عبور کردیم.

وی با اشاره به اینکه با حضور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، پروژه‌ها از جمله پروژه‌های ذخیره‌سازی و انتقال و توزیع گاز برای استان خراسان رضوی پیگیری و مشخص شد، افزود:. ۲۳ طرح تحول برای استان تعریف شد که یکی از آنها طرح تحول نفت و گاز با بیش از ۴۰ پروژه است؛ از جمله گازرسانی به ۲۰۰ روستا که براساس برنامه تا سال ۱۴۰۳ تمام خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: خط یازدهم سراسری گاز مهم‌ترین پروژه برای این استان است که با اجرای آن پایداری شبکه گاز در این منطقه برای مصارف خانگی و صنعتی ایجاد می‌شود.

نظری تصریح کرد: اجرای پروژه‌های اقتصادی همچون خط لوله گاز «دیزباد - تربت حیدریه» زیرساخت‌ها را برای توسعه صنعت و سرمایه‌گذاران استان به منظور ارتقا و جهش تولید فراهم می‌کند.

کد خبر 474592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =