اوجی موفق‌ترین عضو کابینه سیزدهم است

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت نفت در دولت سیزدهم تا به حال کارنامه موفقی داشته است، گفت: اوجی را موفق‌ترین عضو کابینه سیزدهم می‌دانم.

محمدمهدی مفتح با اشاره به بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان خطاب به رئیس‌جمهوری درباره اقدام‌های شایسته وزارت نفت که دیروز (سه‌شنبه، ششم تیرماه) در صحن علنی مجلس قرائت اظهار کرد: وزیر نفت در این مدت کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته است، از این رو معتقدم اوجی موفق‌ترین عضو کابینه سیزدهم بوده است.

وی وزیر نفت را فردی دارای سابقه کاری قوی در حوزه نفت و گاز دانست و افزود: اوجی در گذشته نیز دوران موفقی را در حوزه نفت و گاز پشت سر گذاشته و هم‌اکنون نیز که در رأس وزارت نفت قرار گرفته فعالیت‌های مثبتی انجام داده است.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس توسعه میدان‌های نفتی، افزایش تولید و فروش نفت، موفقیت‌ در حوزه دیپلماسی انرژی و ارتباط با کشورهای همسایه در حوزه انرژی را از جمله اقدام‌های مثبت وزارت نفت دولت سیزدهم دانست.

شایان یادآوری است که در نشست علنی ششم تیرماه مجلس شورای اسلامی ۲۲۰ نفر از نمایندگان در بیانیه‌ای خطاب به رئیس‌جمهوری از اقدام‌های شایسته وزارت نفت قدردانی و تشکر کردند.

کد خبر 474863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =