افتخارآفرینی رئیس پژوهش و فناوری شرکت نفت و گاز اروندان در یک جشنواره بین‌المللی

رئیس پژوهش و فناوری شرکت نفت و گاز اروندان دیپلم افتخار جشنواره بین‌المللی دانشمندان جوان در روسیه را به دست آورد.

به گزارش شانا به نقل از نفت و گاز اروندان، نوزدهمین جشنواره و مسابقه بین المللی دانشجویان و دانشمندان جوان (۲ تا ۶ خرداد ۱۴۰۲) با موضوع «مشکلات واقعی استفاده از منابع طبیعی» در دانشگاه معدن (کاترین دوم) سن پترزبورگ تحت نظارت یونسکو برگزار شد و بیش از هزار نماینده از روسیه، ایران، چین، قزاقستان، ویتنام، هند و همچنین کشورهای آفریقایی و آمریکای لاتین در آن شرکت کردند.

در این رویداد علمی، مقاله عیسی نویری، رئیس پژوهش و توسعه شرکت نفت و گاز اروندان که پیش‌تر در قالب سخنرانی پذیرفته شده بود، پس از ارائه، دیپلم افتخار این جشنواره بین‌المللی را به دست آورد.

این مقاله با عنوان کاهش هزینه‌های حفاری با بهینه‌سازی رانش مته (Drilling reduction by bit run optimization)، در بخش توسعه میدان‌های نفت و گاز جشنواره، به پارامترهای مطلوبی اشاره می‌کند که ما را به کاهش هزینه حفاری، که از پرهزینه‌ترین بخش‌های بالادستی در پروژه‌های مختلف نفت و گاز است، رهنمون می‌کند.

در این رویداد علمی که دستیار رئیس‌جمهوری، وزیر علوم و آموزش عالی روسیه و دبیر اجرایی کمیسیون اتحادیه اروپا پیام‌های تبریک خود را به شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان ارسال کرده بودند، محققان جوان و شرکت کنندگان دستاوردهای پژوهشی خود را با موضوع‌هایی شامل توسعه میدان‌های نفت و گاز، حمل و نقل هیدروکربن‌ها، فناوری‌های مدرن برای فرآورش آنها، تغییرات آب و هوا، حفاظت از محیط زیست و اصول توسعه پایدار تولید از معادن ارائه کردند.

نویری از محققان جوان این حوزه که با ثبت اختراع‌ها و ارائه مقالات مختلف، پیش از این، دستاوردهای پژوهشی مختلفی مانند نفر برگزیده نخستین جشنواره پژوهشگران ایران، پژوهشگر برگزیده جهاد دانشگاهی کشور، مقاله برگزیده کنگره مهندسی شیمی ایران و چند مقام داخلی و خارجی را به دست آورده است.

کد خبر 474914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =