سرعت‌بخشی اجرای طرح کهاب در جایگاه‌های سوخت منطقه میاندوآب

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب در نشست هم‌اندیشی با حضور جایگاه‌داران از تسریع در روند اجرای طرح کهاب در جایگاه‌های عرضه سوخت جنوب آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب، سیدجواد فیض‌حسینی در این باره گفت: به‌منظور اجرای مصوبه هیئت وزیران و ابلاغ شیوه‌نامه طرح کهاب شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، این منطقه اقدام به سرعت‌بخشی اجرای طرح کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخارات بنزین) در ۶۰ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه کرده است.

وی افزود: انتشار بخارات بنزین از جایگاه‌های عرضه سوخت از مهم‌ترین عوامل آلودگی هواست و این عامل جزء آن دسته از منابع آلاینده هواست که افزون بر ضرر و زیان ناشی از ایجاد آلودگی هوا، زیان اقتصادی دیگری از منظر اتلاف سوخت در کشور ایجاد می‌کند، بنابراین کنترل و جلوگیری از این تبخیر اهمیت دوچندان می‌یابد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب در بخش دیگری از سخنان خود ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی انجام‌شده توسط این منطقه در سال ۱۴۰۲، اجرای طرح یادشده در ۱۵ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی این منطقه در دستور کار قرار دارد و مقدمات انجام این کار با همکاری متصدیان مجاری عرضه در حال اجراست.

در این نشست هم‌اندیشی، رؤسای واحدهای بازرگانی، خدمات فنی‌ مهندسی، اچ‌اس‌ئی منطقه ضمن تشریح کلی مزایا و موانع اجرای این طرح و انجام تکالیف مرتبط با قانون هوای پاک از آمادگی کارشناسان واحدهای ذی‌ربط این شرکت برای  همکاری با متصدیان جایگاه‌های عرضه سوخت برای سرعت‌ بخشی به اجرای طرح مذکور در جایگاه‌های این منطقه خبر دادند.

در این نشست سعید رجب‌زاده، رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران جنوب استان آذربایجان غربی، همچنین مالکان جایگاه‌ها به بیان مشکلات و بار مالی اجرای این طرح پرداختند و مدیر و رؤسای واحدهای ذی‌ربط منطقه میاندوآب، رهنمودهای لازم را درباره اجرای این طرح ارائه کردند.

کد خبر 475011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =