پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در پی درگذشت مدیر منطقه میاندوآب

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پیامی درگذشت ناگهانی سیدجواد فیض‌حسینی، مدیر خدوم منطقه میاندوآب را که بر اثر سانحه رانندگی در مأموریت اداری درگذشت، تسلیت گفت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در متن پیام جعفر سالاری‌نسب آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون؛ با کمال تأسف و تأثر فراوان باخبر شدم جناب آقای دکتر سیدجواد فیض‌حسینی، مدیر خدوم و پرتلاش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب، حین مأموریت اداری در اثر سانحه رانندگی دار فانی را وداع گفت و به دیار ابدی شتافت. تلاش‌های صادقانه و بی‌ریای ایشان در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم عزیز ایران توشه عمل خیر او برای تقدیم به پیشگاه الهی است. به روح بلند و سعادت‌یافته او سلام و درود می‌فرستیم و این مصیبت جانسوز را خدمت خاندان معزز و مکرم فیض‌حسینی، همسر محترمه و دو یادگار عزیزش و مدیران و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تسلیت و تعزیت می‌گویم.»

برپایه این گزارش، دکتر سیدجواد فیض‌حسینی، مدیر منطقه میاندوآب شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از مدیران بسیجی، تلاشگر و جهادی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بود که بیش از ۳۲ سال سابقه کار در خط مقدم سوخت‌رسانی را در کارنامه خود داشت و در تعطیلات گذشته در مأموریت اداری به‌منظور مدیریت سوخت‌رسانی، متأسفانه در اثر سانحه تصادف درگذشت.

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در پی درگذشت مدیر منطقه میاندوآب

کد خبر 638036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =