حضور استادان و دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز

استادان و دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با هدف بررسی دستاوردهای اردوی راهیان پیشرفت در پتروشیمی اروند در پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز حاضر شدند.

به گزارش شانا به نقل از پارک فناوری و نوآوری، محمداسماعیل کفایتی، رئیس پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز روز یکشنبه (۱۱ تیرماه) طی نشستی با حضور محمدرضا کریمی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند، علی علیزاده، رئیس انجمن علمی دانشگاه امیرکبیر، استادان، برخی نمایندگان دانشجویان و دبیران انجمن‌های علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر بابت حمایت و همکاری برای برگزاری اردوی راهیان پیشرفت که سوم خردادماه امسال برگزار شد، تشکر کرد.

در این نشست بر اهمیت برگزاری چنین برنامه‌هایی برای آگاهی قشر فرهیخته از دستاوردهای صنعتی کشور و ارتباط اثربخش دانشگاه با صنعت و آشنا شدن دانشگاه با مسائل واقعی صنعت و فرهنگ‌سازی درباره کارآفرینی دانش‌بنیان تأکید شد.

در بخشی از صحبت‌ها به رویکردهای متفاوت و دستاوردهای این اردو هم اشاره و نکاتی درباره چالش‌ها و نیازهای فناورانه و چشم‌انداز آن مطرح شد.

در ادامه این نشست مدیرعامل پتروشیمی اروند به بیان خاطراتی از دوران دانشجویی پرداخت و در ادامه درباره پیشرفت‌ها و موفقیت‌های پتروشیمی اروند با وجود تحریم‌ها سخن گفت.

 کریمی افزود: با توجه به اهمیت موضوع راهیان و راویان پیشرفت، همکاری مستمر با مجموعه پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز از برنامه‌های مهم پتروشیمی اروند است.

وی همچنین بر برگزاری رویدادهای مشترک در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر و پتروشیمی اروند با همکاری پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز و با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان تأکید کرد.

در ادامه این نشست یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان به‌ بیان اهمیت هیدروژن و مایع‌سازی گاز طبیعی اشاره کرد و از آمادگی خود برای ذخیره‌سازی هیدروژن مازاد مصرفی در پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها خبر داد.

کد خبر 475103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =