تعمیر اساسی نفتکش غول‌پیکر ایرانی در یارد ایزوایکو

نفتکش متعلق به شرکت ملی نفتکش ایران برای دومین بار در حوض خشک تعمیرات شرکت ایزوایکو تعمیر و به ناوگان حمل‌ونقل دریایی کشور اضافه شد.

به گزارش شانا به نقل از مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو)، این شناور با ۱۷۶ متر طول، ۳۱ متر عرض و ۱۷ متر ارتفاع حدود چهار سال پیش نیز در این شرکت تعمیر شده بود، از این رو برای دومین بار عملیات تعمیر روی این نفتکش انجام شد.

مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران در سال‌های اخیر با تعمیرات اساسی سه فروند نفتکش و شناور ثابت کرد پشتیبانی مطمئن و قدرتمند برای صنعت حمل‌ونقل دریایی کشور است تا خودکفایی، خودباوری و اعتماد به نیروهای داخلی در صنعت کشتی‌سازی و صنایع فراساحلی را نشان دهد.

تعویض ورق، رنگ و سندبلاست، اورهال موتور اصلی، ماشین‌آلات عرشه، اکومودیشن، ژنراتورها، الکتروموتورها، پمپ‌ها و لوله‌ها، شیرآلات و استیل‌ورک از عمده تعمیراتی است که روی نفتکش متعلق به شرکت ملی نفتکش ایران انجام شده است.

مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو)، یک شرکت کشتی‌سازی است که سال ۱۳۵۲ در ۳۷ کیلومتری غرب بندرعباس احداث شد و کارهای طراحی، ساخت و تعمیر کشتی‌های مختلف و انواع سازه‌های دریایی و فراساحلی را انجام می‌دهد.

کد خبر 475162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =