پیش‌ثبت‌نام نمایشگاه ایران‌پلاست از فردا آغاز می‌شود

مدیر نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست از آغاز پیش‌ثبت‌نام هفدهمین دوره این رویداد تخصصی صنعت پتروشیمی از فردا خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، فرید دوستی گفت: پیرو هماهنگی‌های انجام‌شده، مرحله پیش‌ثبت‌نام هفدهمین دوره ایران‌پلاست از فردا (چهارشنبه، ۲۱ تیرماه) به‌مدت ۱۰ روز آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه کل فضای نمایشگاه بین‌المللی تهران به ایران‌پلاست اختصاص یافته است، افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی www.iranplast.ir و با ورود به بخش سامانه ثبت‌نام نسبت به تکمیل مراحل درج شده اقدام کنند.

رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی یادآور شد: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه در چهار گروه کالایی مواد اولیه، محصولات پیش‌ساخته و ساخته‌شده، ماشین‌آلات و تجهیزات و گروه خدمات برگزار می‌شود.

دوستی با تأکید بر اینکه از دیدگاه استانداردهای جهانی، نمایشگاهی معتبر و فاخر است که تعداد مشارکت‌کنندگان آن بالا و حرفه‌ای - تخصصی باشد، تصریح کرد: نمایشگاه ایران‌پلاست با پیشینه خود یکی از نمایشگاه‌های معتبر در منطقه خاورمیانه است و امیدوارم این نمایشگاه در دوره هفدهم خود با وحدت رویه مشارکت‌کنندگان، فرصتی بالقوه برای ظهور فناوری‌های جدید، دستاوردها، ارائه محصولات با ارزش‌ افزوده بالاتر و مسیری برای معرفی و جذب سرمایه‌گذار و بازارهای جدید داخلی و خارجی همسو با تکمیل زنجیره ارزش صنایع تکمیلی و پتروشیمیایی باشد.

کد خبر 475474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =