خدمات ۱۱۸ میلیارد ریالی در خاستگاه نفت ایران

مدیرخدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از ارائه خدماتی معادل با ۱۱۸ میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال از سوی مدیریت خدمات این شرکت به شهروندان و اداره‌های دولتی شهرهای واقع در حوزه عملیاتی این شرکت در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، غلام‌علی حیدری گفت: این خدمات همسو با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت با نظر و توجه مدیرعامل این شرکت و از محل توانمندی‌ها و امکانات درون سازمانی و صرفه‌جویی در مصرف هزینه‌های جاری به‌منظور افزایش رضایت‌مندی شهروندان از دولت ارائه شده است.

وی افزود: تأمین نیازهای خودرویی سبک، سنگین و ماشین‌آلات راهسازی، انجام خدمات تهویه و تبرید، فضای سبز و تنظیفات، تعمیرات برق، تعمیرات عمومی و ساختمانی مدارس و مساجد، خرید و تأمین ملزومات، تجهیزات بهداشتی و بنایی، اصلاح و تعویض خط لوله جمع‌آوری فاضلاب خانگی منازل غیرشرکتی، تهیه غذای گرم از جمله خدمات صنعت نفت به شهروندان شهرستان مسجدسلیمان در سال ۱۴۰۱ بوده است.

مدیرخدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اظهار کرد: ۱۳ شهرستان در حوزه عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان قرار دارند و بخش عمده از کمک‌ها و خدمات ارائه‌شده با تأکید مدیرعامل این شرکت و با توجه به پیشینه و جایگاه شهرستان مسجدسلیمان در تاریخ صنعت نفت، به این منطقه اختصاص یافته است.

بر پایه این گزارش، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان سال گذشته از محل توانمندی‌های درون‌سازمانی یا صرفه‌جویی در مصرف بودجه جاری و هزینه‌ها بیش از ۲۸۳ میلیارد ریال برای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت در این منطقه، خدمات متنوع ارائه کرده است.

کد خبر 475531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =