پالایشگاه گاز سرخون و قشم زمین چمن فوتسال احداث کرد

پالایشگاه گاز سرخون و قشم به‌منظور عمل به مسئولیت اجتماعی در توابع بندرعباس زمین چمن فوتسال احداث کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، پارسا پروین، سرپرست پالایشگاه گاز سرخون و قشم در حاشیه گشایش زمین چمن مصنوعی فوتسال روستای نانگ از توابع شهرستان بندرعباس، با بیان اینکه این مجموعه همسو با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی، اجرای پروژه‌های آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه، آب‌رسانی، برق‌رسانی، خدماتی و... را در مناطق محروم استان هرمزگان در دستور کار داشته و دارد، گفت: هدف از ساخت این زمین ورزشی، پرورش نیروی جسمانی، تقویت روحیه سالم، توسعه و تعمیم ورزش و هماهنگ ساختن فعالیت‌های ورزشی و تفریحات سالم، همچنین ایجاد و توسعه مراکز ورزشی در روستاهای همجوار پالایشگاه بوده که همواره از سوی امور ورزش این شرکت پیگیری و به آن توجه شده است.

وی با بیان اینکه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی همواره اولویت اصلی این شرکت پس از رسالت تولید گاز ‏است، اظهار کرد: با توجه به نیاز روستای نانگ به زمین چمن فوتسال و اهتمام ویژه مدیریت و مجموعه شرکت پالایش گاز سرخون و قشم به این امر، طرح ساخت زمین چمن مصنوعی فوتسال در دستور کار قرار گرفت و در حدود چند ماه راه‌اندازی شد.

سرپرست پالایشگاه گاز سرخون و قشم با بیان اینکه مساحت این زمین چمن ۱۵۰۰ متر است و ۲۴ نورافکن دارد، تأکید کرد: طرح‌های خوبی در زمینه توسعه اماکن ورزشی و رفاهی در حال اجراست و این پروژه، دومین مکان ورزشی احداث‌شده در این روستاست که ساکنان روستاهای همجوار نیز با توجه به کمبود فضای ورزشی می‌توانند از این زمین استفاده کنند.

پروین تصریح کرد: پالایشگاه گاز سرخون با درک موضوع مهم مسئولیت‌های اجتماعی و به‌منظور حفظ، مراقبت و کمک به جامعه برای همکاری همسو با توسعه زیرساخت‌ها و رشد مباحث فرهنگی، مذهبی و آموزشی جامعه همجوار و شهرستان بندرعباس انجام داده و از این رو با شناسایی مشکلات تلاش و نسبت به استقرار استاندارد ISO 26000 هم اقدام کرده است.      

وی یادآور شد: پارسال هم اقدام‌های مختلفی برای بهبود و توسعه فضای  آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه، آب‌رسانی، برق‌رسانی، خدماتی و دیگر بخش‌ها در مناطق محروم استان هرمزگان انجام و در این مسیر حدود ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شد.

کد خبر 475562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =