گازرسانی به ۱۵۱ روستای کهگیلویه و بویراحمد در ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد که در دو سال گذشته در دولت سیزدهم ۱۵۱ روستای استان گازرسانی شده است.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، ریحان بهادر گفت: در حوزه گازرسانی روستایی تاکنون به یک هزار و ۵۸ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد گازرسانی شده است.

وی افزود: گازرسانی روستایی در دولت سیزدهم همراه با ۶۴۴ کیلومتر شبکه‌گذاری فلزی و پلی‌اتیلن بوده است که بیش از ۴۰ هزار نفر در استان از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مصوبه سفر نخست رئیس‌جمهوری به این استان اظهار کرد: گازرسانی به پتروشیمی گچساران با روزانه ۲۰۰ هزار مترمکعب در ساعت با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال در دهه فجر ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسید، همچنین بهره‌برداری از مرکز دیسپچینگ یاسوج با صرف اعتبار ۸۰ میلیارد ریال انجام شد.

بهادر تأکید کرد: در سفر دوم رئیس‌جمهوری به استان  ۳۷ روستای فاز ۵ قلعه رئیسی و دیشموک با اعتبار حدود ۵۰۰ میلیارد ریال گازرسانی می‌شوند و عملیات اجرایی میدان گازی مختار با اعتبار مطالعاتی ۴۴۲ میلیون یورو آغاز خواهد شد.

به گفته وی، تاکنون ۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۸۹ درصد خانوار روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

کد خبر 475733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =