نقش مهم طرح توسعه مخزن گازی مختار در اشتغال پایدار 

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که طرح توسعه مخزن گازی مختار در اشتغال پایدار استان کهگیلویه و بویراحمد نقش مهمی دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مهدی روشنفکر امروز (دوشنبه، ۲۶ تیرماه) در آیین آغاز عملیات اجرایی مرحله نخست طرح ذخیره‌سازی میدان گازی مختار که به‌صورت ویدیوکنفرانس با حضور سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری، جواد اوجی، وزیر نفت و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، گفت: راه‌اندازی میدان گازی مختار از مطالبات و خواسته‌های به حق مردم از مجموعه وزارت نفت بود که خوشبختانه امروز پس از گذشت ۱۱ سال، شاهد به ثمر نشستن آن هستیم.

وی تصریح کرد: ابرپروژه حفاری و توسعه مخازن گاز مختار از آن دست پروژه‌هایی است که پهنه و گستره آن در استان‌های مختلف است، ولی کلنگ‌زنی آن در یاسوج، این شهر شهیدپرور انجام می‌شود. امیدوارم که در سال‌های بعد، بهره‌برداری از این پروژه تفاوت‌های زیادی را در چرخه صنعت این استان به‌وجود آورد. نکته قابل توجه اینکه اجرای طرح مختار، نقشی مهم در اشتغال پایدار و توسعه صنایع تولیدی دارد.

کد خبر 475760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =