قدردانی نماینده وزیر نفت از کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی

نماینده وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت نفت از تلاش‌های کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی به‌دلیل تولید پایدار گاز کشور قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علیرضا علیان‌نژاد در بازدید از پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی در جمع متخصصان و کارکنان این مجموعه اظهار کرد: همه مدیران ارشد وزارت نفت با عزم جدی و با گام‌های بلند برای رفع مشکلات کارکنان حوزه عملیاتی در تلاشند. ما هم همسو با عزت و سربلندی کشور و در سایه همدلی حرکت خواهیم کرد.

وی به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره کرد و افزود: این مجموعه مرکز اقتصادی کشور و متکی به تولید حداکثری گاز است؛ برای اقتصاد کشور، مهم‌ترین بخشی که می‌تواند شکوفایی پایداری را به‌وجود بیاورد، همان تولید است و امروز شما متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی از سرآمدان و نام‌آوران عرصه‌ تولید کشور هستید.

نماینده وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت نفت با بیان اینکه شما جوانان و سرمایه‌های ارزشمند کشور، همیشه بهترین دستاوردها را ثبت کرده‌اید، گفت: امروز باید در سایه همدلی و اقدام‌های شایسته و نوآور در مسیر حل مشکلات و کمبودها حرکت کنیم و برای عزت و سربلندی کشور با همه قوا گام برداریم.

علیان‌نژاد تصریح کرد: کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی سال ۱۴۰۱ با رشادت و جانفشانی، کاری بزرگ در عرصه تولید فصل زمستان رقم زدند و جز این، از شما سربازان جبهه اقتصادی کشور که پیشرو در تولید پایدار گاز کشور هستید، انتظار نمی‌رفت.

احمد زمانی، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران نیز بیان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و منظم در حال انجام تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی هستیم و خوشبختانه تاکنون طبق برنامه‌زمان‌بندی به دستاوردهای خوبی هم رسیده‌ایم.

وی یادآور شد: عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های این مجموعه با توان ۱۰۰‌ درصدی کارکنان و متخصصان مجتمع در حال انجام است و توانسته‌ایم با همکاری سازنده با سازندگان داخلی و دانش‌بنیان‌ها، قطعات و تجهیزات حیاتی پالایشگاه‌ها را فراهم کنیم.

کد خبر 475911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =