بسترهای لازم برای نمایشگاه مجازی دائمی ایران‌پلاست فراهم شده است

مدیر نمایشگاه ایران‌پلاست از فراهم شدن بسترهای لازم برای نمایشگاه مجازی دائمی ایران‌پلاست خبر داد و گفت: نمایشگاه مجازی ایران‌پلاست با قابلیت‌های مختلف و در سطح بین‌المللی است تا شرکت‌های علاقه‌مند حضور در این نمایشگاه در طول سال برای میلیون‌ها مخاطب ایرانی و خارجی محصولات و خدمات خود را عرضه کنند.

به گزارش شانا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه ایران‌پلاست، فرید دوستی اظهار کرد: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست پس از ۱۶ دوره برگزاری، اکنون به بلوغ کافی برای جهش همه‌جانبه رسیده است و با توجه به ظهور فناوری‌های نو، هوش مصنوعی و دنیای مجازی باید از این امکانات و قابلیت‌ها استفاده کرد. 

وی با بیان اینکه در هفدهمین دوره برگزاری نمایشگاه ایران‌پلاست در گام نخست با تحول اساسی در ساختار سایت و سامانه ایران‌پلاست بسترهای لازم برای تداوم دائمی این نمایشگاه فراهم شده است، افزود: گام دوم ایجاد نمایشگاه مجازی ایران‌پلاست با قابلیت‌های مختلف و در سطح بین‌المللی است تا شرکت‌های علاقه‌مند حضور در این نمایشگاه در طول سال برای میلیون‌ها مخاطب ایرانی و خارجی محصولات و خدمات خود را عرضه کنند.

رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: بستر مجازی نمایشگاه ایران‌پلاست هیچ مشابه داخلی ندارد و در میان نمایشگاه‌های ایرانی پیشگام استفاده از توانایی‌های هوش مصنوعی، گرافیک بالا و قابلیت‌های الکترونیک است.

دوستی یادآور شد: روند تولید نمایشگاه مجازی هم‌اکنون در حال طی شدن است و تیم‌های مجرب و خبره‌ای از متخصصان ایرانی در حوزه‌های گوناگون هوش مصنوعی، گرافیک، رابط کاربری و... در حال ساخت آن هستند. 

وی اظهار کرد: به‌زودی بخش ثبت‌نام در نمایشگاه مجازی برای عموم شرکت‌های علاقه‌مند فعال خواهد شد و آنها می‌توانند از این قابلیت ویژه ایران‌پلاست استفاده کنند.

کد خبر 475945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =