شورای عالی فرهنگی وزارت نفت بیانیه صادر کرد

شورای عالی فرهنگی وزارت نفت در بیانیه‌ای به نمایندگی از تمام مدیران و کارکنان خدوم صنعت بزرگ نفت، ضمن محکوم کردن شدید اهانت و هتک حرمت به ساحت قدسی قرآن کریم در سوئد، به تأسی از مقام معظم رهبری خواستار تحویل عامل این جنایت به دستگاه‌های قضایی کشورهای اسلامی شد.

به گزارش شانا به نقل از شورای عالی فرهنگی وزارت نفت متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون (سوره حجر، آیه ۹)

 خبر اهانت و هتک حرمت به ساحت قدسی قرآن کریم در سوئد، موجب تأثر و تأسف عمیق گردید و خشم همه مسلمانان جهان را برانگیخت. قرآن کتاب مقدس همه مسلمانان جهان است و تعالیم روح‌بخش آن، هدایت‌گر همگان و تعالی‌بخش فطرت‌های پاک انسان‌ها است و دشمنی با قرآن، دشمنی با هدایت، کمال‌خواهی و تعالی‌دوستی است.

تکرار این اقدام جنون‌آمیز و هتک حرمت و اهانت سازمان‌یافته به ساحت قدسی قرآن کریم با مجوز رسمی و پشتیبانی دولت سوئد، نشان از اوج ناتوانی و سرافکندگی غرب و تفکر معنویت‌ستیز آنان در مقابله با فرهنگ ناب اسلامی دارد. پر واضح است دنیای استکبار قدرت مواجهه با استدلال قوی مبتنی بر کلام نورانی قرآن را ندارد و گسترش روزافزون نورانیت اسلام، معنویت و گرایش به توحید و خداپرستی را خطر جدی برای زوال روزافزون فرهنگ منحط خود می‌داند.

شورای عالی فرهنگی وزارت نفت به نمایندگی از تمام مدیران و کارکنان خدوم صنعت بزرگ نفت، ضمن محکوم کردن شدید این اقدام نابخردانه، به تأسی از مقام معظم رهبری خواستار تحویل عامل این جنایت به دستگاه‌های قضایی کشورهای اسلامی است.

کد خبر 476090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =