مراکز توسعه مدیریت صنعت نفت و آموزش مدیریت دولتی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

مراکز توسعه مدیریت صنعت نفت و آموزش مدیریت دولتی در زمینه تبادل ظرفیت‌های دانش و مهارتی موجود برای تحقق مأموریت‌ها و همکاری‌ها، توسعه و بهره‌مندی از ظرفیت‌های آموزشی و همکاری در اجرای طرح‌های ارزیابی و توسعه مدیران حرفه‌ای تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت، تفاهم‌نامه همکاری مراکز توسعه مدیریت صنعت نفت و آموزش مدیریت دولتی در حوزه‌های علمی و آموزشی بین محسن حقیقی‌مقدم، مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت و محسن میری، رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی امضا شد.

محورها و زمینه‌های همکاری این تفاهم‌نامه شامل هم‌افزایی در برگزاری دوره‌های تربیت ارزیاب حرفه‌ای، مشارکت در برگزاری نشست‌ها و رویدادهای علمی تخصصی و همکاری در برگزاری دوره‌های تخصصی ارزیاب و مدیران کانون است.

شایان ذکر است که مطابق این توافق دو گروه از مدیران دوره‌های آموزشی تربیت ارزیاب را طی خواهند کرد و در مأموریت‌های محوله به این مرکز از این ظرفیت‌های تازه و مدیریتی استفاده خواهد شد.

از ویژگی‌های بارز این طرح می‌توان به تربیت ارزیابان حرفه‌ای صنعتی برای پیشبرد اهداف و مأموریت‌های محوله به مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت اشاره کرد.

کد خبر 476099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =