نشست رؤسای روابط عمومی و خبرنگاران صنعت گاز شرق و شمال شرق کشور برگزار شد

نشست تخصصی رؤسای روابط عمومی و خبرنگاران صنعت گاز شرق و شمال شرق کشور به‌مدت دو روز به میزبانی شرکت گاز استان خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا، نشست تخصصی رؤسای روابط عمومی و خبرنگاران صنعت گاز شرق و شمال شرق کشور به‌مدت دو روز (۱۰ و ۱۱ مردادماه) به میزبانی شرکت گاز استان خراسان شمالی و در شهر بجنورد برگزار شد و به دوره‌های آموزشی کاربردهای هوش مصنوعی در روابط عمومی اختصاص یافت.

عباس اعظمی، رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در این نشست که به صورت ویدئوکنفرانس در آن حضور یافت، گفت: با توجه به هجمه‌ها و تبلیغات گسترده دشمن در قبال عملکرد نظام جمهوری اسلامی ایران و ایجاد یأس و ناامیدی در میان مردم، این وظیفه روابط عمومی‌هاست که خدمات گسترده‌ای مانند گازرسانی به اقصی نقاط کشور را که به‌ویژه در مناطق محروم انجام می‌شود، برای جامعه به‌خوبی تبیین کنند.

وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها در تصمیم‌گیری مدیریت سازمان با توجه به موقعیتی که در سطح جامعه از جمله اطلاع‌رسانی، ارتباط تنگانگ با مردم و مسائل و مشکلات دارند، نقشی کلیدی و راهبردی ایفا می‌کنند و این نگاه در سخنان رهبر معظم انقلاب و ریاست‌جمهوری نیز به‌طور کامل مشهود است.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران توجه به ارزش‌های خبری را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: تهیه محتوای خوب می‌تواند در عرصه اطلاع‌رسانی و تأثیر آن بر مخاطب عام، جلوه‌ای از قدرت رسانه را به نمایش بگذارد.

اعظمی اظهار کرد: باید سواد مدیریتی روابط عمومی‌ها همپای سواد رسانه‌ای و ارتباطی‌شان، ارتقا یابد و همپای استانداردهای جهانی رشد کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، از برون‌سپاری به‌عنوان ابزاری مؤثر در تولید یک محتوای خوب نام برد و گفت: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین دولت و مردم هستند که باید با کنشگری صحیح، مردم را به آینده‌ای روشن نوید دهند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران تأکید کرد: فراموش نکنیم امیدآفرینی یکی از مهم‌ترین واژه‌ها در روابط عمومی به‌منظور تسهیل در امر توسعه و ایجاد نشاط در جامعه است.

سطح دانش و اطلاعات کارکنان روابط عمومی‌ها روزآمد باشد

سیدمحمود هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: با توجه به نقش مهم روابط عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی عملکرد سازمان و ارتباط تگناتنگ این واحد با مشترکان، ذی‌نفعان و عموم مردم؛ نیاز است که سطح دانش و اطلاعات کارکنان روابط عمومی‌ها در استفاده از فناوری‌های روز دنیا افزایش یابد.

وی اظهار کرد: روابط عمومی‌ها با شناسایی مسائل و مشکلات سازمان، آنها را به مدیریت انتقال داده و نقش مهمی در ارائه راهکارها و بهبود وضع سازمان ایفا می‌کنند؛ سازمان و مدیری موفق است که روابط عمومی پویا، فعال و با برنامه داشته باشد، هر سازمان و مدیری که بتواند ظرفیت‌های روابط عمومی را شناسایی کند و با برنامه‌ریزی برای ارتقای علمی و کاربردی آن، گام‌های موثری بردارد، موفق است که خوشبختانه این مهم در سطح صنعت گاز به‌جد دنبال می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی تصریح کرد: از این رو ما به‌عنوان یک شرکت خدمات‌رسان، همه توان، تلاش و همت خود را در داشتن یک روابط عمومی قوی و با دانش به‌کار می‌گیریم تا بتوانیم فعالیت و اقدام‌های گسترده صنعت گاز را به‌طور شفاف و مستمر به جامعه و مردم اطلاع‌رسانی کنیم.

کد خبر 476409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =