راه‌اندازی مرکز دریافت پیشنهادها، انتقادها و طرح شکایات نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست

مدیر هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست از راه‌اندازی مرکز دریافت پیشنهادها، انتقادها و رسیدگی به شکایات این رویداد تخصصی در دبیرخانه این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، فرید دوستی با اعلام این خبر گفت: این مرکز با هدف تقویت برگزاری نمایشگاه ایران‌پلاست و ارائه نظرها، پیشنهادها و احتمالاً شکایات متقاضیان حاضر در هفدهمین دوره این نمایشگاه راه‌اندازی شده است.

وی افزود: مشارکت‌کنندگان و ذی‌نفعان می‌توانند برای اعلام پیشنهادها، انتقادها و ایده‌های خود از طریق شماره تلفن‌های ۸۴۹۳۵۹۹-۰۲۱ و ۸۴۹۹۳۵۸۴-۰۲۱ تماس بگیرند و در صورت بیان شکایت، مستندات مربوطه را به آدرس الکترونیکی iranplast-npc@nipc.ir ارسال کنند.

مدیر هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست ادامه داد: از همه اصحاب رسانه اعم از مکتوب، مجازی، تخصصی و عمومی برای پوشش این رویداد بزرگ با هدف تبیین اهداف دولت مردمی سیزدهم دعوت می‌شود در بهتر برگزار شدن این نمایشگاه ما را یاری رسانند.

دوستی اعلام آمادگی کرد شخصاً بر اساس شیوه‌نامه‌های سامانه سامد (سامانه اطلاع‌رسانی مدیران دولت) برای پاسخگویی برخط به تماس‌های متقاضیان حضور در این نمایشگاه، روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۳ تا ۱۵ از طریق شماره تلفن ۸۸۰۵۹۸۳۴-۰۲۱ پاسخگوی پرسش‌های این عزیزان باشد.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 476488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =