کارگروه تحقیق حادثه غرب کارون بدون تسامح در حال ارزیابی علت وقوع آن است

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: کارگروه ویژه بررسی و تحقیق درباره دلیل حادثه غرب کارون از ساعات اولیه به بررسی زوایا، مصاحبه با افراد مصدوم و مسئولان کارخانه پرداخت و با شبیه‌سازی شرایط حادثه در حال جمع‌آوری اطلاعات و کار کارشناسی است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، عبدالله عذاری‌اهوازی ضمن ابراز دوباره تسلیت و همدردی خود و همه کارکنان این شرکت در پی این ضایعه غم‌بار اظهار کرد: این تحقیقات فرآیندی زمان‌بر است و به محض جمع‌بندی و نتیجه گیری، گزارش این کارگروه دریافت و به مراجع ذی‌صلاح ارجاع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ادامه داد: بی‌شک هرگونه تصمیم‌گیری و نتیجه‌گیری این کمیته با جدیت پیگیری می‌شود و در صورت محرز شدن سهل‌انگاری، قصور یا ترک فعل از سوی هر شخص، بدون تسامح مطابق قانون برخورد و پیگیری خواهد شد.

وی افزود: بی‌شک شناسایی عوامل و نتیجه‌گیری‌های این کارگروه به اتخاذ تدابیر و تمهیدهای جامع‌تر و شدیدتر برای جلوگیری از وقوع حوادث مشابه منجر می‌شود.

عذاری‌اهوازی با بیان اینکه با درگذشت دو نفر از مصدومان حادثه تلخ تأسیسات غرب کارون، تعداد جانباختگان این حادثه به سه نفر رسید، به پشتیبانی همه‌جانبه از خانواده‌ جانباختگان این حادثه اشاره کرد و گفت: ما خود را در کنار خانواده‌های داغدار می‌بینیم و این شرکت برای کاهش آلام این عزیزان با تمام ظرفیت‌های ممکن همراه ایشان است و با اقدام‌های مناسب امور مربوط را پیگیری می‌کند.

کد خبر 476526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =