وزارت نفت و سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی توافق‌نامه همکاری امضا کردند

وزارت نفت و سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برای بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و امکانات دوطرف به‌منظور تحقق اهداف مشترک و توسعه همکاری‌ها در زمینه فعالیت‌های ارزیابی فناورانه توافق‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار شانا، توافق‌نامه همکاری وزارت نفت و سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران صبح امروز (دوشنبه ۱۶ مردادماه) بین وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون وزیر در امور مهندسی، پژوهش و فناوری و حسن زمانیان، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، برای سه سال امضا شد.

ایجاد و توسعه همکاری‌ها در زمینه اجرای پروژه‌های کلان ملی با در نظر گرفتن همه امکانات دوطرف شامل فنی، تجربه نیروی انسانی و تخصص از هدف امضای این توافق‌نامه به شمار می‌آیند.

دو طرف بر اساس توافق‌نامه همکاری مشترک و با توجه به قوانین و ضوابط، موارد تدوین دانش فنی تولید هلیوم مایع، توسعه فناوری تولید سوخت هیدروژن در مقیاس صنعتی، تدوین دستورعمل‌ها و راهکارهای فنی و عملیاتی با هدف بهینه‌سازی مصرف انرژی در صنایع و واحدهای صنعتی مرتبط با حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، همکاری در زمینه رفع نیازمندی‌های پژوهشی و فناوری اعلام‌شده از طرف وزارت نفت به سازمان پژوهش‌های علمی وصنعتی ایران را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

کد خبر 476534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =