پروژه مقاوم‌سازی شبکه گازرسانی بخش‌هایی از غرب تهران با موفقیت پایان یافت

با اتمام موفقیت‌آمیز پروژه مقاوم‌سازی شبکه گازرسانی بخش‌هایی از غرب تهران، گاز برخی مشترکان این منطقه که به‌منظور مقاوم‌سازی و بهینه‌سازی شیرهای اصلی خطوط گازرسانی قطع شده بود، مجدد وصل شده و اکنون مشکلی وجود ندارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمحمد هدایی‌پور، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران با اعلام این خبر اظهار کرد: اکنون هیچ مشکلی برای تأمین گاز غرب تهران وجود ندارد و مشترکانی که تاکنون جریان گاز منازل‌شان وصل نشده، لازم است با سامانه ۱۹۴ تماس حاصل کنند.

وی با بیان اینکه روز سه‌شنبه (۱۷ مردادماه) همسو با استقرار سیستم ایمنی و مقاوم‌سازی، تعویض سه شیر داخل کار را آغاز کردیم، گفت: پروژه طولانی بود و سه اکیپ جوشکار برای این پروژه اعزام شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران با بیان اینکه یک قطعی ۳۶ ساعته را در منطقه با ارسال ۲۶ هزار پیامک اعلام کردیم تا مردم در جریان تعویض این سه شیر باشند، تصریح کرد: صبح چهارشنبه (۱۸ مردادماه) کار تمام شد و تا ظهر همکاران اقدام به وصل گاز مشترکان کردند.

هدایی‌پور ادامه داد: اعلام عمومی انجام شد و مشترکانی که در منزل بودند، گازشان وصل شد، اما عده‌ای که در منزل نبودند، باید با ۱۹۴ تماس بگیرند تا گاز آنها از سوی اکیپ‌های امداد گاز دوباره وصل شود.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه ۳۶ ساعت اعلام شده، اما در ۳۰ ساعت کار انجام شد،‌ افزود: باتوجه به خطرات احتمالی برای وصل گاز، افراد باید حتماً در منزل حضور داشته باشند، به همین دلیل اگر مشترکی تاکنون گاز منزلش وصل نشده، لازم است اطلاع دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران با بیان اینکه حوادث و تعمیرات همیشه در سطح شهر وجود دارد، تأکید کرد: برای مثال صبح امروز (جمعه، ۲۰ مردادماه) در خیابان طرشت بر اثر صدمه یک بیل مکانیکی به لوله، گاز ۱۰۰ مشترک قطع شد که عملیات تعمیراتی انجام و همکاران در حال وصل گاز هستند.

هدایی‌پور یادآور شد: اکنون هیچ مشکلی وجود ندارد، ضمن آنکه اجرای چنین پروژه‌هایی بی‌شک از طریق پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود. هرچند زمان اجرای پروژه را دقیق نمی‌توان اعلام کرد، اما بی‌شک پیش از اجرا، اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 476760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =