مشارکت پتروشیمی امیرکبیر در اهدای لوازم سرمایشی به مددجویان کمیته امداد

۱۵۰ دستگاه لوازم سرمایشی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر با مشارکت شرکت پتروشیمی امیرکبیر اهدا شد.

به گزارش شانا به نقل از پتروشیمی امیرکبیر، نوید رسولی، دبیر کمیته مسئولیت‌ اجتماعی پتروشیمی امیرکبیر در حاشیه آیین اهدای ۱۵۰ دستگاه لوازم سرمایشی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر که با حضور مدیرعامل و مدیران این شرکت، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در شرکت پتروشیمی امیرکبیر برگزار شد، گفت: تفاهم‌نامه همکاری مشترکی بین پتروشیمی امیرکبیر و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای تأمین وسایل خنک‌کننده تعدادی از مددجویان این کمیته همسو با مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت نهایی شد.

وی ادامه داد: همسو با این تفاهم‌نامه ۱۰۰ دستگاه کولر گازی و ۵۰ دستگاه یخچال خریداری شد و میان خانواده‌های زیر پوشش این نهاد در بندر ماهشهر در حال توزیع است.

دبیر کمیته مسئولیت‌ اجتماعی پتروشیمی امیرکبیر از امضای تفاهم‌نامه دوم با کمیته امداد امام‌خمینی (ره) برای اهدای ۱۴۰ دستگاه لوازم سرمایشی به مددجویان زیر پوشش این کمیته در بندرامام‌ خبر داد و افزود: ۱۰۰ دستگاه کولر و ۴۰ دستگاه یخچال نیز به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این منطقه با مشارکت این شرکت اهدا خواهد شد.

رسولی اظهار کرد: ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی پتروشیمی امیرکبیر برای خرید این لوازم سرمایشی هزینه شده است.

شرکت پتروشیمی امیرکبیر همسو با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در خردادماه امسال‌ نیز عملیات اجرایی بیمارستان سوانح سوختگی بندر ماهشهر را آغاز کرده است.

کد خبر 476897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =