برنامه‌ریزی شرکت‌های عضو شورای فرهنگی منطقه ۸ وزارت نفت برای ایام شهات امام رضا(ع)

رئیس شورای فرهنگی منطقه ۸ صنعت نفت از تصویب برپایی موکب خدمت‌رسانی به زائران در دهه پایانی صفر و ایام شهادت امام رضا(ع) در مبادی ورودی و خروجی استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و شهر مشهد از سوی کارکنان داوطلب شرکت‌های عضو این شورا خبر داد.

به گزارش شانا، حسن افتخاری در پنجمین نشست شورای فرهنگی منطقه ۸ صنعت نفت کشور که با حضور مدیران ارشد شرکت‌های تابع صنعت نفت و گاز شرق کشور در سالن تعالی شرکت گاز خراسان رضوی برگزار شد، گفت: مطابق دستور وزیر نفت، ارتقا و هماهنگی در همه فعالیت‌های فرهنگی زیرمجموعه وزارت نفت و ایجاد نظمی منسجم در برنامه‌ها، نبود موازی‌کاری در واحدهای ذی‌ربط و توجه به فعالیت‌های فرهنگی بین خانواده‌های کارکنان از وظایف شورای عالی فرهنگی هر منطقه است.

وی هماهنگی و نظارت بر فعالیت‌های فرهنگی بر اساس ضوابط ابلاغی را از وظایف و اختیارات شوراهای فرهنگی وزارت نفت دانست و افزود: پنجمین نشست شورای فرهنگی منطقه ۸ صنعت نفت با دستور کار بررسی اقدام‌های انجام‌شده در بازه زمانی ۹ ماه گذشته، بررسی اطلاعات و ظرفیت‌های فرهنگی شرکت‌های تابع صنعت نفت و هم‌اندیشی درباره انجام فعالیت‌های مشترک در آینده پیش رو با تمرکز بر ایام اربعین و ۲۸ صفر برگزار شده است.

رئیس شورای فرهنگی منطقه ۸ صنعت نفت تصریح کرد: یکی از اقدام‌های ارزشمند وزارت نفت برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت از ابتدای مهرماه امسال با محوریت سه گروه دانشجو - معلم، دانش‌آموزان استعدادهای درخشان و معلمان زیر ۲۵ سال است. در این بازدیدها تلاش می‌شود پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه نفت و گاز به جامعه نخبگانی و هدف به تصویر کشیده شود.

افتخاری به اجرای برنامه‌های فرهنگی در آیین‌های پیش روی مذهبی اربعین و ایام شهادت حضرت رضا(ع) هم اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی در زمینه مساعدت به کارکنانی که مشتاق زیارت و سفر اربعین هستند نیز به‌عنوان یکی از مصوبه‌های این نشست بررسی شد.

وی با تأکید بر برگزاری باشکوه آیین شهادت امام رضا(ع) افزود: شرکت‌های تابع صنعت نفت شرق کشور در ایام شهادت امام هشتم و دهه پایانی صفر امسال، با جلب کمک‌های داوطلبانه کارکنان خود نسبت به برپایی موکب خدمت‌رسانی به زائران حضرت رضا(ع) در ورودی‌های سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی اقدام خواهند کرد.

کد خبر 477052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =