روند پیشرفت پروژه تعمیرات و ایمن‌سازی اسکله پایانه نفتی شمال بررسی شد

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران طی بازدیدی از پایانه نفتی شمال ضمن بررسی روند پیشرفت پروژه تعمیرات و ایمن‌سازی اسکله پایانه نفتی شمال بر شتاب‌بخشی به اجرای دیگر پروژه‌ها تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس غریبی به همراه مدیران از پروژه تعمیرات و نوسازی اسکله صادراتی پایانه نفتی شمال بازدید و در ادامه در نشستی با حضور مدیران و رؤسا مصوبه‌های صورت‌ جلسه بازدید پیشین را بررسی و در ملاقات با کارکنان مشکلات اداری و شخصی آنان را پیگیری کرد.

وی گفت: پایانه نفتی شمال به‌عنوان پایانه‌ای پشتیبان در فرآیند ذخیره‌سازی و صادرات نفت خام و کمک به تکمیل زنجیره ارزش نفت و گاز کشور، دارای زیرساخت‎‌هایی شامل پهلوگاه‎، بازوهای بارگیری، خطوط لوله جریانی، مخازن ذخیره‌سازی و سامانه‌های اندازه‌گیری است که روزآمد بودن، چابکی و آمادگی تأسیسات پایانه‌ در انجام مأموریت‌ها بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ادامه داد: بیشترین تأکید ما روی پروژه‌های راکد شرکت بوده و پروژه تعمیرات اسکله که غلاف‌گذاری و تقویت ستون‌ها (پایل‌ها) بارانداز (اسکله)، بلاست و رنگ‌آمیزی و اصلاح سیستم حفاظت کاتدی را شامل می‌شود، پروژه‌ای بوده است که پس از چهار سال بلاتکلیفی در اسفندماه ۱۴۰۱ تعیین تکلیف شد و مراحل واگذاری آن به پیمانکار در دستور کار قرار گرفت. 

غریبی افزود: با توجه به سیاست‌ها و راهبردهای دولت سیزدهم، وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران، همه باید تلاش خود را مضاعف کنیم تا مأموریتی که به ما محول شده است را به‌نحوی شایسته‌ انجام دهیم و با توجه به اینکه به نتیجه رسیدن پروژه‌های در حال اجرا و انجام فعالیت‌ها به‌صورت اثربخش در دستیابی به اهداف سازمانی نقش‌آفرین هستند، برنامه‌های شرکت پایانه‌های نفتی در قالب برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در همه حوزه‌ها تدوین شده است و به‌زودی ابلاغ می‌شود.

وی گفت: پروژه تعویض لوله‌های خنک‌کاری آب و فوم خاموش کردن آتش مخازن پایانه نفتی شمال هم از پروژه‌های مهمی است که باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به اهمیت جایگاه منابع انسانی تصریح کرد: سرمایه انسانی ماهر و باانگیزه به‌عنوان مهم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه و عاملی حیاتی در بقای یک سازمان است و هیچ سازمانی بدون سرمایه انسانی مفهوم ندارد بنابراین مدیریت و راهبری سرمایه‌های انسانی و رسیدگی و حل مسائل و مشکلات آنان اهمیتی بسزا دارد.

غریبی گفت: از مهمترین اقدام‌هایی که در پایانه‌های نفتی پیگیری می‌شود رسیدگی به دغدغه‌ها و مسائل کارکنان است که سرمایه واقعی و موتور پیشران پیشرفت کشور و موفقیت این شرکت هستند.

در ادامه علی معلمی، رئیس پایانه نفتی شمال گزارشی از وضع فعالیت‌های در حال اجرا، نیازها و مشکلات پایانه شمال را ارائه داد و در ادامه وضع پروژه‌های پایانه به بحث و بررسی گذاشته و بر برنامه‌ریزی برای حل مشکلات تأکید و در عین حال برای تسریع در فرآیند اجرای پروژه‌ها تصمیم‌های لازم گرفته شد.

کد خبر 477071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =